Visa fullständig version: Hur att få Översättningar Flaggor i ibproarcade???
Hej,
jag har ett Problem med vBET. Jag kan inte få Översättning Flaggor visas på ibproarcade. Jag vet att jag skulle kunna använda $vbenterprisetranslatorflags för det. Kan du hjälpa mig gärna och låt mig veta hwere exakt måste jag placera den? Jag försökte redan i Arcade Mall precis Framför $navbar och det bara inte dyker upp. Någon Hjälp med detta skulle vara fantastiskt. Jag måste se till att det fungerar även i Arcade innan jag köpa Pro-Version.
Hälsningar
Marcin Kalak
13-02-15, 11:10
Om du har en vB 2.3.13 att placera en flagga på någon plats så måste du ställa AdminCP->vBET->Flagg->Flaggor Plats till Egna och sätta i mallen en fras: $vbenterprisetranslatorflags.
Tack för Svaret. Måste jag lägga det bara till vbulletin Mall eller också i ibproarcade Hud? Kan du råda mig mer specifik du? Exakt var ska jag placera den Frasen?
Tack på Förhand
Marcin Kalak
14-02-15, 10:36
Du måste placeras i den mall som är synliga och är i kroppen.
Du kan till exempel sätta in detta i den första raden i navbar mall i AdminCP->Style Manager->Redigera Mallar->Navigation / Breadcrumb Mallar->navbar.
Tack för ditt Svar. Ja, jag gjorde den i Navbar Mall. Och det dyker upp överallt, men INTE i vbandvanced Portal och (viktigare) i min ibproarcade. När jag klickar in på min arcade inom min vbulletin installation. då Översättning Flaggor försvinna. Jag vet inte varför, men min arcade.php måste ignorera $vbenterprisetranslatorflags. Vet du hur jag får Översättare till mitt Arcade? Jag har sett andra Webbplatser som har den inne i Arkaden.
Marcin Kalak
18-02-15, 12:40
Vänligen skicka mig ett PM tillgång detaljer till Admin CP. Jag kommer att kolla upp vad som pågår där :)
Marcin Kalak
02-03-15, 09:27
Inget svar - behandlade frågan är borta. Om inte skriv här.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):