PDA

Visa fullständig version: Löste Kan Inte Avinstallera Produkten

minimotorman
16-05-14, 00:55
När jag försöker avinstallera vB Företag Översättare 3.3.6 det ger mig följande felmeddelande:

Fatal fel: require_once() [function.require]: kunde inte öppna som krävs '/xxxx/xxxx/public_html/includes/vbenterprisetranslator_functions_lang.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php) i /xxxx/xxxx/public_html/admincp/plugin.php(1556) : eval()'d code on line-4

Ser ut som att det saknas en fil. Detta var den gratis version och jag inte har den ursprungliga installera filer som finns där.

Kan någon hjälpa?

Tack.

Marcin Kalak
16-05-14, 09:18
Om du har den fria versionen då det är version 2.3.6.
Vill du avinstallera produkten i AdminCP->Plugins & Produkter->Hantera Produkter? Har du tagit bort vBET regler i .htaccess? Har du en cache-plugin? Om så är fallet, töm cache.
Klistra in en länk till sidan med frågan.

minimotorman
19-05-14, 02:07
Det måste vara den betalda versionen då. Det är definitivt 3.3.6. Hursomhelst jag behöver det avinstalleras.

Ja det är så jag avinstallerade det i admincp.

Felet jag skrivit ovan var när jag försökte avinstallera produkten. Det finns ingen specifik sida med ett problem.

Kan du länka mig för att installera filerna så jag kan prova och byt ut den fil som sedan kan låta mig avinstallera?

Tack för din hjälp.

Marcin Kalak
19-05-14, 08:08
Vänligen skicka mig ett PM tillgång information till Admin CP och FTP. Jag kommer att kontrollera vad som händer på det :)

Marcin Kalak
28-05-14, 08:45
Problemet var bristen på fil includes/vbenterprisetranslator_functions_lang.php. Problemet har lösts.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET Translator 4.10.1