jaryx
12-02-10, 19:18
Jag vet inte vad till stąło, men översättaren översätter inte mig. I stället för den översatta texten är bara vita fläckar.Enligt anvisningar från FAQ avstängd cache och lagt till echo... till filen vbenterprisetranslator_functions. phpJedyny mig ett meddelande som visas högst upp på sidan:
Warning: curl_setopt() [function.curl-setopt]: CURLOPT_FOLLOWLOCATION cannot be activated when in safe_mode or an open_basedir is set in [path]/includes/vbenterprisetranslator_functions.php on line 639
Warning: curl_setopt() [function.curl-setopt]: CURLOPT_FOLLOWLOCATION cannot be activated when in safe_mode or an open_basedir is set in [path]/includes/vbenterprisetranslator_functions.php on line 639
Efter avlägsnande av API nyckel sida är översatt men visar felaktigt (grafik).Snälla hjälp att lösa problemet.
Efter avlägsnande av API nyckel sida är översatt men visar felaktigt (grafik).Snälla hjälp att lösa problemet.