PDA

View Full Version: Opgelos Leegheid in plaas van die vertaalde teks op bladsye

jaryx
12-02-10, 19:18
Ek weet nie wat gebeur het nie, maar die vertaler nie my bladsye vertaal. In plaas daarvan vertaalde teks net wit kolle. Volgens die instruksies van vrae het die kas af en bygevoeg eggo ... File vbenterprisetranslator_functions.php enigste boodskap wat ek kry om die top van die bladsy is:

Warning: curl_setopt() [function.curl-setopt]: CURLOPT_FOLLOWLOCATION cannot be activated when in safe_mode or an open_basedir is set in [path]/includes/vbenterprisetranslator_functions.php on line 639

Warning: curl_setopt() [function.curl-setopt]: CURLOPT_FOLLOWLOCATION cannot be activated when in safe_mode or an open_basedir is set in [path]/includes/vbenterprisetranslator_functions.php on line 639

Na die verwydering van die API sleutel bladsy is vertaal, maar vertoon verkeerdelik (grafiese) ... Please help om die probleem op te los.

vBET
15-02-10, 12:52
Welkom. As die boodskap wat jy safe_mode of open_basedir, wat nie kan plaasvind as jy krul het aangeskakel. Kyk hier: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/371-error.html Daar is reeds 'n oplossing vir hierdie probleem. As die probleem voortduur kan jy ons laat weet en ons sal kyk na nader :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1