PDA

Visa fullständig version: vBSEO installationsinställningar

brubros
28-01-10, 20:41
Inför inköp vBET 4, jag har köpt vBSEO tillsammans med deras installation service. De ber mig två frågor om installation, men som jag tror kan påverka vBET 4 när det kommer ut. De två frågorna är:

1) Ange om du vill Relevant Replacements installerat.

och

2) Vilka URL-omskrivning stil vill du använda?

Vilka svar ska jag ge vBSEO personal som fungerar bäst för vBET 4 eller spelar det för roll?

Tack!

vBET
29-01-10, 00:42
1) Du måste veta när det är relevant ersättare läggs till av vBSEO till utgång resultat. vBET gör översättning i kroken global_complete med utförandet för 1000. Så om vBSEO är att lägga till relevanta ersättare tidigare kan du använda det och det kommer att översättas. Om vBSEO är att lägga det senare då det kommer inte att översättas.

2) Du kan använda någon omskrivning stil du vill.

Om du har några andra frågor - bara fråga! :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1