Visa fullständig version: Löste Google v2-API: n inte är markerad som tillgänglig, även om det är
som titeln säger. "Använd Google endast" har angetts till ingen
Jag bör Observera att inga andra leverantörer är tillgängliga just nu eftersom jag gissa dagliga max nåddes. Google är tillgängliga, men det som markeras inte som sådan.
r.dziadusz
16-02-12, 19:56
Kör tester för google. Det har du:
vBET hämtade filer - > gör-inte-upload - > Verktyg - > googleapiv2test.php
Placera den i du forumet rotmappen och visa mig resultat
Start översättning test för Google API v2
Provningsresultat: {"fel": {"fel": [{"domän": "usageLimits", "reason": "accessNotConfigured", "message": "Access inte konfigurerat"}], "kod": 403, "meddelande": "Access inte konfigurerat"}}
Test fel:
Anslutningstid (ms): 502.209960938
Vilket är konstigt eftersom jag inte har ändrat några inställningar i Google API-konsolen
r.dziadusz
17-02-12, 22:09
Först:
Hade din Google översättning API v2 arbetat innan fel accured, eller det fungerade inte från början?
Om det används för att arbeta, kan vi kommer att behöva kontakta Google om nej, du först kontrollera:
-om fakturering aktiveras via konsolen API: er
-Om du har vBET konfigurerad korrekt
Jag har också hittat en annan möjlig lösning:
Det är att jag av och på gjorde Translate API-tjänsten endast
Du kan försöka slå av och på
-Google v2 översätta API arbetade fina före min senaste uppgradering till den senaste versionen
-Fakturering är aktiverad
-API key och allt matchar i vBET, inga andra inställningar än användning google endast har ändrats
-Jag har provat att stänga api av och på
r.dziadusz
21-02-12, 00:06
Så ok, jag kommer att skriva Google i din räkning, eller skulle du vilja att göra det genom din egen?
Om du skulle kunna göra det, skulle det vara stor. Låt mig veta om du behöver annan information.
r.dziadusz
22-02-12, 00:01
E-post sended väntar på svar
Jag tidigare skrev ett meddelande i en Google-grupp och det ser ut som någon från Google fast det. Problemet löst!
r.dziadusz
22-02-12, 20:22
Gärna hjälpa dig:)
yuriygorlov
19-09-12, 03:18
Jag har problemet alltför :-(((starta test för Google översättning API v2Test resultat: {"fel": {"" fel: [{"domän": "usageLimits", "": "anledning accessNotConfigured", "": "tillgång till meddelandet inte konfigurerad"}] "kod": 403, "meddelande": "Access är inte konfigurerad"}} testa fel: anslutningstid (ms): 77.92724609375
Marcin Kalak
19-09-12, 10:31
Har du en korrekt konfigurerad vBET? Har du kollat Google API Console?
Marcin Kalak
02-10-12, 17:15
Inget svar - behandlade frågan är borta. Om inte skriv här.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):