PDA

Visa fullständig version: Redan föreslagna E Översättning akut behov av

StarBuG
22-10-10, 21:12
Hallå

Jag driver ett tyskt forum och bara använda engelska som språk för automatisk översättning.

Men varje engelsk person som försöker att registrera dig har ett stort problem när de får den tyska aktivering e-post.

Detta är en mycket viktig funktion för ett flera språk forum som saknas!

Jag hoppas att du verkligen fokusera för att arbeta med att lösa det problemet

Tack

StarBuG

vBET
22-10-10, 21:20
Hej.

Vi är medvetna om det och tack för att hålla vår uppmärksamhet på vad som är viktigt för våra kunder:)

Det var redan föreslagits och godkänts. Jag kan försäkra er att vi kommer att arbeta med det. Har du ingen tidsfrist för det nu. Vi anställer en annan person - vBET blir större och bättre. Så efter att vi avsluta rekryterar process kommer vi att fokusera på nya funktioner för vBET:)

dacho
05-12-10, 19:18
Några nyheter om detta? Är det möjligt att de kommer att skicka post, registrerade användaren språk översättning?

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET Translator 4.10.1