PDA

View Full Version: Allerede foreslået E-mail Oversættelse presserende behov

StarBuG
22-10-10, 21:12
Hej

Jeg løber en tysk forum og kun bruge engelsk som sprog til auto oversættelse.

Men hver engelsk person, der forsøger at registrere har et kæmpe problem, når de modtager den tyske aktiverings e-mail.

Dette er en meget vigtig funktion for en multi sprog forum, der mangler!

Jeg håber, du virkelig fokusere på at arbejde på at løse dette problem

Thanks

StarBuG

vBET
22-10-10, 21:20
Hej.

Vi er bevidste om det og tak for at holde vores opmærksomhed på, hvad der er vigtigt for vores kunder:)

Det var allerede foreslået og accepteret. Jeg kan forsikre Dem, at vi vil arbejde på det. Har du ikke fristen for det nu. Vi ansætter en anden person - vBET bliver større og bedre. Så efter vi er færdige rekruttere proces vil vi fokusere på nye funktioner til vBET:)

dacho
05-12-10, 19:18
Alle nyheder om dette? Er det muligt, at de vil sende mailen, registrerede bruger sproget oversættelse?

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET Translator 4.10.1