Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 11

Tråd: Vil innhold tilbakevirkende kraft skal oversettes?

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

Default Vil innhold tilbakevirkende kraft skal oversettes?

Michał Podbielski (vBET Personale)
    Ble medlem
    Oktober 2009

Nei - vBET ikke genererer automatisk 52 oversettelser for hver melding. Dette er forbudt etter Google TOS. vBET oversetter on demand og selvfølgelig bruker cache hvis resultatene er allerede bufret.
    vBET vil oversette alt innholdet - gamle ad nytt, fordi oversettelse er på etterspørselen. Du kan føle ikke noen side var allerede oversatt, fordi første oversettelse tar mer tid (fordi vi må vente på Googles resultater) etter at det er mye raskere. Du trenger ikke å tvinge forfriskende innhold - oversatt side har forskjellig URL.

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

OK, nå forstår jeg. Jeg tror jeg ble forvirret av beskrivelsen som vises på vBET hjemmeside når den sier, "vBET umiddelbart gjør at forumet har 52 ganger mer innhold, i 52 språk! Det betyr 52 ganger mer nettadresser til tråder som nå vil bli besøkt av brukere som søker innholdet på sitt eget språk. "
    Vær oppmerksom på at jeg er svært fornøyd med resultatene jeg allerede se fra vBET. Men betyr beskrivelse av hvordan vBET opererer at hvis noen i for eksempel Spania, går inn i en Google-søk på spansk for noe som ble inngått på engelsk på nettstedet mitt vil de ikke kunne finne den? Igjen, jeg tror vBET er revolusjonerende og et flott eksempel på god programmering praksis. Jeg trenger bare å være sikker på at jeg forstår hvordan det fullt opererer. Bare peke meg til en eksisterende ressurs hvis du allerede har forklart dette. Takk!

Ble medlem
    Oktober 2009

Google og andre roboter er krypende akkurat nå dine oversatt sidene og indekser den i passende språk. Så hvis noen fra Spania vil sette i Google søk på spansk så han kan finne oversatt innhold

Hvis du har andre spørsmål - vennligst bare spør

Medlem
    Ble medlem
    April 2010

Ikke Googles gratis oversetter gjøre det samme?

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av hotslot View Post
    Ikke Googles gratis oversetter gjøre det samme?
    Nei Google gratis oversetter ikke vil gi deg 52 ganger mer URL-er som er indeksert og gir deg ekstra trafikk. Google vil ikke oversette nettadresser. Google vil ikke tillate brukerne å skrive meldinger på forskjellige språk. Google oversetter bare. vBET støtter flerspråklig samfunn og gir deg bedre SEO.

Medlem
    Ble medlem
    April 2010

Jeg er enig, vil jeg kjøpe veldig kort tid.

Men jeg hadde en venn nettopp kjøpe denne "4 dager siden", og han har ennå ikke se noen indekserte sider for ulike språk, selv på Googles forskjellige land søkemotorer.
    Sist endret av hotslot; 18-04-1002:37.

Medlem
    Ble medlem
    April 2010

Quote Opprinnelig skrevet av hotslot View Post

Men jeg hadde en venn nettopp kjøpe denne "4 dager siden", og han har ennå ikke se noen indekserte sider for ulike språk, selv på Googles forskjellige land søkemotorer.
    Dude, som vanligvis tar uker, hvis ikke måneder. Dens felles kunnskap om mennesker som er i søkemotor optimalisering.

Også jeg personlig ikke ville engang anbefale å laste ned denne med mindre du har vBSEO også. vBSEO gjør URL søkemotor vennlig .... og vBet gjør forumet lesbar i alle språk og også indekserer dem i mange flere søkemotorer fra hele landet.

Når søkemotoren gjenkjenner innholdet på sidene dine er akseptable for deres søkemotorer (språk), vil de ta dem i.

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av mikeinjersey View Post
    Også jeg personlig ikke ville engang anbefale å laste ned denne med mindre du har vBSEO også. vBSEO gjør URL søkemotor vennlig ....
    vBulletin 4.x har bulletinen vennlige URLer funksjonalitet - du trenger ikke vBSEO for det lenger. Selvfølgelig er det forskjeller mellom konfigurasjon muligheter i native vBulletin vennlige nettadresser og vBSEO URLer.

Medlem
    Ble medlem
    April 2010

Quote Opprinnelig skrevet av mikeinjersey View Post
    Dude, som vanligvis tar uker, hvis ikke måneder. Dens felles kunnskap om mennesker som er i søkemotor optimalisering.

Også jeg personlig ikke ville engang anbefale å laste ned denne med mindre du har vBSEO også. vBSEO gjør URL søkemotor vennlig .... og vBet gjør forumet lesbar i alle språk og også indekserer dem i mange flere søkemotorer fra hele landet.

Når søkemotoren gjenkjenner innholdet på sidene dine er akseptable for deres søkemotorer (språk), vil de ta dem i.
    Jeg tror ikke det er sant. Disse nettstedene har høy pr rating og har vært på nett i 10 år.

Jeg er ganske sikker på at det ikke likt av Google.

varm hilsen

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •