PDA

View Full Version: Løst Problemer med vBSEO

supermak
29-04-10, 16:12
Hei, Jeg har installert den siste utgivelsen i vB4 min (med forrige vBSEO) og etter erstatter koden i vBSEO filer:

- Functions_vbseo_createurl.php
- Functions_vbseo_url.php

Ingen side vises i hele mitt nettsted (ikke engang admincp, vbcms, forum.php) Eventuelle siden vises.

Jeg løste dette problemet opplasting av originale vBSEO filene igjen, men jeg ønsker fortsatt vbet på nettstedet mitt.

Noen hjelp?

takk på forhånd,

vBET
29-04-10, 22:12
Først - du bruker oversettelser SEO linker og har regler som peker til vbenterprisetranslator_seo.php i htaccess.?

Neste - Vennligst analysere og fortelle oss hvilke endringer fører til pause. Bare gjort én endring på tidspunkt, laste opp filen til serveren og sjekke når det slutter å svare.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET Translator 4.10.1