PDA

View Full Version: Løst Strøm servere

Valdo
21-04-10, 10:58
Vi prøvde å teste alle parameterne som du har gitt oss de siste ukene, men serveren ikke.Min hosting ønsker meg å anmode du hvilke funksjoner må ha min fremtidige server å fungere med plugg vurderer disse månedlige besøk: statisticsAll trafikk statistikk trafikkanslag globalt unike besøkende (cookies) 65KUnique besøkende (brukere) 33KPage views120Kvisits71 Khttps://www.google.com/adplanner/site_profile#siteDetails? identifier=scuo.la&geo=001&trait_type=1&lp=falseQuali server funksjoner råd?Andre kunder med liknende besøk til det servere bruker?takk

vBET
22-04-10, 15:05
Vennligst overvåke serveren i CPU og minnebruk området og bestemme hvilken ressurs er nødvendig.

Vennligst husk om hvordan du deaktiverer noen språk hvis serveren ikke kan gjøre det med alle (start med få, og legge mer fra tid til annen hvis server holder det).

Også - Jeg ser i vår database som du aldri lastet ned noen vBET under lisens din. Hvordan vet du at din server er ikke nok for vBET? ...

Valdo
22-04-10, 15:51
beklager at jeg ikke forstår: det ser ut som jeg har installert vbet til deg .... kan du forklare det bedre?

Valdo
22-04-10, 15:54
Og "Men, min hosting leverandør fortalte meg å få dette spørsmålet: serveren jeg bruker nå, betaler jeg rundt 600 € i året, kan ikke gjøre det for å støtte forumet. Dens funksjoner er: Xen Virtual Server XVPS 10000 10GB HD 768 MB RAM dedikert 1Mbps flat OS CentOS 5.x synes normalt at du ikke kan gjøre dette eller er det en software problem? Vi har prøvd alt og ikke sand for å unngå den konstante forbindelsen dråper. takk

vBET
22-04-10, 20:30
beklager at jeg ikke forstår: det ser ut som jeg har installert vbet til deg .... kan du forklare det bedre?

Jeg er veldig lei - det er min feil. Jeg sjekket i vår database der vi ser hvilke filer som ble lastet ned av våre kunder. Akkurat nå har jeg sjekket din bestilling, og jeg ser at du kjøpte installasjon service - det er derfor jeg ikke så noen nedlastede filen.
Igjen - veldig lei meg. Jeg var å sjekke den for å se hva som er ditt forum URL og hvilken versjon av vBET du kjører.

Kan du vennligst send ditt forum URL og fortelle hvilken vBET versjon du kjører.

vBET
22-04-10, 20:34
Og "Men, min hosting leverandør fortalte meg å få dette spørsmålet: serveren jeg bruker nå, betaler jeg rundt 600 € i året, kan ikke gjøre det for å støtte forumet. Dens funksjoner er: Xen Virtual Server XVPS 10000 10GB HD 768 MB RAM dedikert 1Mbps flat OS CentOS 5.x synes normalt at du ikke kan gjøre dette eller er det en software problem? Vi har prøvd alt og ikke sand for å unngå den konstante forbindelsen dråper. takk

Connection dråper er definitivt ikke noe normalt ved det hele tatt.

På hvilket nivå du har tilkoblinger spørsmål? Mellom serveren din en nettleser? Mellom serveren og Google? Mellom VB og MySQL?
Hva er hastigheten på oversettelsen? Kan du vennligst sende oss ditt forum URL?

Valdo
22-04-10, 21:57
URL-adressen til forumet er skole-Forum tags etter Zoints (http://scuo.la/) og når det er nede.Vi har flere uker av bevis, men vi kan ikke løse våre problemer.Uansett hva din hjelpe, så vel som nødvendig, er godt likt.takk

vBET
23-04-10, 03:08
Vi hjelper deg med glede. For å gjøre at vi trenger mer info. Vennligst svar på mitt siste spørsmål. Også hvilken versjon av vBET bruker du?

Jeg ser at oversettelser er ganske rask. Likevel ...

Akkurat nå kan jeg endelig fortelle deg at du har mistet mye av ytelsen fordi du har doble omdirigeringar, som allerede er eliminert i nyeste vBET versjon. Vennligst oppdatere til nyeste vBET versjon og gjøre vBSEO integrasjon igjen (her har du detaljer om nye integrasjon trinn:
Vær oppmerksom på at nyeste versjonen har også mange andre ytelsesforbedringer. Hvis du allerede kjører på dem - likevel gjort nye vBSEO integrasjon - dette vil trygge deg mye av lasten på tjeneren. Stol på meg - mange brukere har skrevet store ord om det:)
Hvis du ikke føler deg bra i oppdateringer og integrasjoner, kan vi gjøre det for deg - bare trenger yo kjøpe vår oppgradering tjeneste (http://www.vbenterprisetranslator.com/upgrade-service.php).

En ting til - Jeg ser at du har alvorlig problem med oversatte URLer. På serveren din ikke fungerer linker som har spesielle bokstaver.
Dvs: dette på polsk arbeider fordi har ingen spesielle bokstaver:
Nowa definicja magnetyzm (http://scuo.la/pl/fisica/1198-nowa-definicja-magnetyzm.html)
Og dette har spesielle bokstaver (AZ), og det fungerer ikke:
Szkoły - Tags Forum przez Zoints (http://scuo.la/pl/film-libri-musica/4171-ale-e-książki.html)
Dette er svært viktig - akkurat nå språk som arabisk eller japansk (og noen andre) ikke jobber på alle på serveren din, fordi det er kun spesielle tegn for dem.

Valdo
23-04-10, 07:08
ok, jeg bare kjøpte oppdateringstjeneste. gå videre hvis du vil ha: tilgang til data du bør ha dem andre gang siden jeg har installert vbet, ikke har endret seg.

vBET
23-04-10, 18:17
Vi samler ikke tilgang til data fra våre brukere for sikkerheten formål. Også de kan endres når som helst. Det er derfor vi spør hver gang for faktisk tilgang til data.

Haster: Vennligst se vår post informasjon.

vBET
23-04-10, 21:44
OK - oppdater fullført. Også sende deg på e-post noen hint om hvordan å diagnostisere hva som skjer hvis problemet fortsatt eksisterer.

One more hint: tenk deaktivere noen språk hvis dine faktiske forumet ikke kan håndtere alle disse.

Også svært viktig! Vennligst brakk hint henhold linken nedenfor. Jeg ser akkurat nå at du ikke blokkere irrelevante sider i robots.txt, så du definitivt kan forbedre ytelsen. Detaljer her: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance.html

Valdo
24-04-10, 10:10
Hei, jeg har ikke gjort noe ennå men allerede kjent to problemer: det er allerede å bringe hundrevis av feil av denne typen mysql_connect () [<a href="/forum/no/function.mysql-connect">koble til function.MySQL</a>]: For mange tilkoblinger scuo.la/public_html/includes/class_core.php/home/scuola/domains/on linje 311 sider oversatt URL arbeidet fin med firefox, men ikke med IE. For eksempel denne paginaale... og e-boken ążki? (http://scuo.la/pl/film-libri-musica/4171-ale-e-ksi%C4%85%C5%BCki.html) inne Gi avskjed det står så vel, men med Explorer ingen.Kan ikke justere, eh?Min hosting og webansvarlig er alt de gjør tester, men ikke klarer å løse disse problemene.Tjenesten du betaler ikke bekymre deg.

vBET
24-04-10, 18:28
Hei,

Om dine problemer:
1. Dette er MySQL konfigurasjon problemet. Du åpner for mer Apache emner enn MySQL tilkoblinger, så når din server har masse kunder og alle Apache trådene er opptatt er det ikke nok MySql tilkoblinger. Vennligst endre MySQL fongiuration. Her er manuell: MySQL:: MySQL 5.1 Reference Manual:: B.5.2.7 For mange tilkoblinger (http://dev.mysql.com/doc/refman/5.1/en/too-many-connections.html)
2. Jeg sjekket denne nettadressen i bod IE og Opera, og i bod fungerer det fint. Vær oppmerksom på at under IE lenken kan se rart ut, men det er riktig kobling - IE er bare eneste nettleseren i dette ordet som ikke støtter visning av bokstaver i% notasjon. Det er fortsatt den samme linken - bare se HTML-utgang i henhold til Opera, og du vil se samme% notasjon. Opera (og alle andre nettlesere unntatt IE) bare vise det pent. Også oppmerksom på at dette er verdens standard, slik at Google (og andre roboter) vet hvordan du skal tolke det og indeksere dem på riktig måte. Det er ingen problem her:) (eller jeg hadde ikke forstått hva det handler om;))

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vB Enterprise Translator 4.10.1