PDA

View Full Version: Løst Trouble etter BB oppgradering i CMS bare

brubros
14-04-10, 05:18
Jeg hadde vBulletin støtte oppgradere min installasjon til 4.0.3 i dag. Nå, når jeg klikker på en oversettelse flagg i CMS jeg får en ødelagt kobling feil. For eksempel, hvis jeg klikker på det finske flagget for oversettelse Google Chrome rapporterer en ødelagt kobling og foreslår at feilen kan finnes her: / forum / vbet_flag-/ forum / fi / content /

Når jeg klikker på den finske flagget i Forum display, synes imidlertid riktig oversettelse.

Forslag? Takk!

vBET
14-04-10, 23:08
vBET ble ikke testet på vBulletin 4.0.3 ennå. Dessverre BB teamet endringer masse ting, hva kan ha bivirkninger som det du har nå. Vi vil teste vBET henhold BB 4.0.3 i morgen og se etter årsaken.

Også kan du gi oss nøyaktig URL til siden der det skjer?

vBET
03-05-10, 22:52
Som jeg husker dette ble løst ved PM - problemet stengt.

VGF
20-05-10, 01:06
Jeg har tilsvarende problem ... hvordan var det løst?

brubros
20-05-10, 05:26
Min oversettelse har sluttet å virke i CMS som frisk igjen. Det ser ut til å fungere fint i fora. Jeg har ikke oppgradert noen del av nettstedet, eller gjort noen mal endringer siden har det siste fungert.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET 4.10.1