PDA

View Full Version: Løst 404 feil

steve
23-02-10, 02:52
Jeg er å finne når URL inneholder et "eller% de genererer en 404-feil på oversatt sider. Er det noen måte stripping disse tegn ut?

vBET
23-02-10, 12:28
Jeg sjekket på vår server, og det fungerer godt

Vennligst sørg for at du bruker siste versjon av vBET. Sjekk gjør din vBSEO konfigurasjonen er riktig i henhold til integrasjon instruksjonene i ReadMe.html fra vBET pakke. Hvis du etter at problemet vil fortsatt eksistere fortelle oss, og send flere detaljer ved PM.

vBET
24-02-10, 22:07
Ok. Jeg oppdaget at på serveren din spørsmålet var nettopp med% karakter. Og det viser seg at når det var involvert noe krasjet på. Htaccess omskriving nivå. Det enda ikke riktig omdirigert til vbenterprisetranslator_seo.php så vBET var selv ikke involvert ennå. Jeg vet at det var arbeid uten oversettelse, men synes at når omdirigering parametere var involvert og% var i URL det ikke fungerte lenger på serveren din.

Problemet løses ved å kutte av% karakter fra ikke oversatt link. Jeg har allerede sett den på serveren din. Løsningen er å redigere egendefinerte karakter erstatning i / include / config_vbseo.php. Så hvis det var tomt før det vil se slik ut nå:

$vbseo_custom_char_replacement = array('%' => '');

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1