View Full Version: Løst 404 feil
Jeg er å finne når URL inneholder et "eller% de genererer en 404-feil på oversatt sider. Er det noen måte stripping disse tegn ut?
Jeg sjekket på vår server, og det fungerer godt
Vennligst sørg for at du bruker siste versjon av vBET. Sjekk gjør din vBSEO konfigurasjonen er riktig i henhold til integrasjon instruksjonene i ReadMe.html fra vBET pakke. Hvis du etter at problemet vil fortsatt eksistere fortelle oss, og send flere detaljer ved PM.
Ok. Jeg oppdaget at på serveren din spørsmålet var nettopp med% karakter. Og det viser seg at når det var involvert noe krasjet på. Htaccess omskriving nivå. Det enda ikke riktig omdirigert til vbenterprisetranslator_seo.php så vBET var selv ikke involvert ennå. Jeg vet at det var arbeid uten oversettelse, men synes at når omdirigering parametere var involvert og% var i URL det ikke fungerte lenger på serveren din.
Problemet løses ved å kutte av% karakter fra ikke oversatt link. Jeg har allerede sett den på serveren din. Løsningen er å redigere egendefinerte karakter erstatning i / include / config_vbseo.php. Så hvis det var tomt før det vil se slik ut nå:
$vbseo_custom_char_replacement = array('%' => '');
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):