PDA

View Full Version: Gratis med begrenset funksjonalitet eller prøveversjon?

ItsDrew
11-05-12, 21:20
Før jeg kjøper, trenger jeg å sikre at dette vil fungere bak min selskaper brannmur. Vi blokkere mange translation verktøy, fordi brukere kan bruke disse verktøyene til å komme til nettsteder som vanligvis er blokkert.

Det er en versjon som har begrenset funksjonalitet, eller hadde en prøveperiode som jeg kan teste i min QA miljø? Hvis det fungerer, vil jeg presse det til min produksjonsmiljø.

Et annet spørsmål, jeg trenger en lisens for min QA-miljøet hvis jeg kjører det i produksjon også?

Thanks

Drew

vBET
13-05-12, 12:18
Vi hadde gratisversjonen når oversettelse i Google og Microsoft var gratis. Etter at de gjorde det betalt stoppet vi støtter gratisversjonen siden betalte tjenester behov optimalisering som vi har i betalt versjon.

Vær oppmerksom på at vBET krever serveren skal ha tilgang til eksterne oversettelse leverandører (Microsoft og/eller Google og/eller Apertium). Alle oversettelser er utført av HTTP slik at konfigurasjonen av sikkerhetssystemet må bare tillate for utgående HTTP-forespørsler:)

vBET-lisensen er hver installasjon. Hvis du må installere den på ulike fora må ulike lisenser. Én per hvert forum som du kjører. Hvis du har testmiljø som ikke er tilgjengelig for utenforstående kan deretter etter informere oss du installere vBET på din testemiljø. Selvfølgelig må du ha lisens først.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1