PDA

View Full Version: Løst Visitor meldinger, brukernavn oversatt.

Taurus
08-07-11, 17:29
Jeg bare så at i besøkende meldinger, brukernavn oversatt. Se vedlagte screenshots.

Vennligst gi råd om hvordan å fikse dette. Thanks.

Standard språk:

http://creativx.net/forums/imagehosting/34e172fd1b89c7.jpg

Andre språk:

http://creativx.net/forums/imagehosting/34e172fd0bb880.jpg

vBET
09-07-11, 21:51
Vennligst PM meg lenke til denne siden med tilgang detaljer til FTP og Admin CP, og jeg vil løse det.

Taurus
11-07-11, 02:19
Alle detaljer ble sendt i PM.

vBET
11-07-11, 12:09
Løst og vil bli inkludert i neste utgivelse.

For rask løsning:
1. Gå til Admin CP -> Tillegg & Products -> Plugin Manager, og klikk på Legg til ny Plugin
2. Set verdier:
- Produkt: BB Enterprise Oversetter
- Hook plassering: visitor_messagebit_display_complete
- Title: Ikke oversett brukernavn i besøkende meldinger
- Kjøretid rekkefølge: 5
- Plugin PHP kode:

global $vbulletin;
if ($_REQUEST['language'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames']) {
$message['musername'] = '' . $message['musername'] .'';
$ Message ['username'] = '' . $message['username'] .'';
}
- Plugin er aktiv: Ja

Taurus Jeg har allerede sett den på forumet ditt - vennligst bekreft løsningen fungerer.

Taurus
11-07-11, 12:12
Jepp. Jeg bekrefter at det fungerer på CreativX. Thanks Michal. Jeg vil gjøre fikse for mine andre forum.

vBET
11-07-11, 12:19
Flott:) Nyt vBET:)

Taurus
11-07-11, 12:22
Bare en liten ting, jeg bare lagt merke til. Nederst i sidepanelet i en profil side, det er en blokk som sier 'Siste besøkssenter på profilen din. Jeg ser i det brukernavnene fortsatt er oversatt. Sorry for bryderiet!

Taurus
16-07-11, 16:01
Dette kan virke som et lite problem i noens øyne, men jeg ønsker alt å jobbe 100%. Så kan du vennligst se inn i mitt siste innlegg anmodning. Thanks.

vBET
18-07-11, 12:23
Beklager - Jeg savner det. Du har allerede bekreftet den er løst så jeg måtte gå glipp av det på grunn av status. Vennligst åpne ny tråd for det - emisjon ny tråd:) På denne måten vet vi hva vi klarer, maur dette er virkelig nyttig i tilfelle når raske reparasjoner er inkludert, av bugs kommer tilbake, eller noen er ute etter lignende problem og så på.

Så beklager for problemer - bare må du kopiere innlegget ditt til nye tråden og vi vil ta hånd om det:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 supports automatic translations