Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 7 van 7

Onderwerp: Google eenvoudige API toegang

Junior Member

Default Google eenvoudige API toegang

Ik moet toegeven dat ik niet echt lijken te kunnen begrijpen hoe het belangrijke verhaal van Google API werkt. Het lijkt erop dat het een betaalde dienst en ik mijn factuurgegevens activeren. Maar nu zie ik een gebied in mijn Google API pagina welk says eenvoudige API-toegang en het ziet er iets als dit.

Sleutel voor browser apps (met referers)
    API-sleutel: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Referers: Elke referer toegestaan
    Geactiveerd op: Mar 25, 2012 6: 56 AM
    Geactiveerd door: xxxxxx ******** com-u
    Verouderde sleutel: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Status: Actief tot 26 Mar, 2012 6: 56 AM (dit ik echt niet begrijp zoals deze datum verandert de hele tijd)

Dus is dit de API-sleutel ik moet gebruiken met facturering of vind ik een andere één of andere plaats anders

Gepensioneerde;)

Hi
    Uit de informatie van uw PM ik neem aan dat u hebben oplossen van uw probleem Ja is het deze API-sleutel

Junior Member

Nou dan doet het ook niet werkzaamheden voor mij zoals het zelfde met de anderen is. 90% van de tijd die het ziet u de vertaling niet beschikbaar. Na 3 dagen zonder enige vorm van steun heb ik nu deze mod verwijderd uit mijn forum

Gepensioneerde;)

Heb je probeert te gebruiken minder vertalingen talen? Of gewoon lees dit bericht over prestatie

Junior Member

Ik heb geprobeerd om alleen het selecteren van de talen dat mijn leden primaire alleen de Europese talen gebruiken. Maar elke keer als ik zou kijken het toonde dat geen vertaaldiensten beschikbaar waren. Ik zou dan moeten handmatig uitvoeren een geplande taak voor scannen weer voor hen en het zou halen een of misschien twee hooguit. Ik zou een paar minuten later dan zien dat nogmaals het had geen vertaaldiensten beschikbaar nogmaals. Dus als ik betaald voor de installatieservice als kon ik niet krijgen dit het werken niet uit wat ik deed. Echter ik zat nog steeds met dezelfde problemen en na 3 tot 4 dagen worstelen op mijn eigen met geen hulp of antwoord vanhier mij wegnemen op.

Dus zoals ik al zei dat het werkt niet voor mij kan dus ik gelieve te hebben een restitutie

Junior Member

Dubbele post

Gepensioneerde;)

Restitutie onderwerp werd besproken op PM

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •