Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 2 FirstEerste 12
Resultaten 11 naar 20 van 20

Onderwerp: Na de upgrade rankbadges krijgt weggenomen.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hele code over gebruikersgroepen u in file / Includes / vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php.

Er is slechts een functie die wordt gebruikt als reactie op vBulletin logica (voor haak: userdata_presave) En de functie naam is vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php (7 wedstrijden).

Andere twee functies in het dossier die veranderingen maakt worden gebruikt voor het verwijderen van vBET gebruikersgroepen tijdens vBET un-installatie en nergens anders.

Dus als het verkeerd, want van vBET, dan kan het alleen omdat van de functie vbet_changeDefaultLanguageGroup. Niets anders is het maken van eventuele wijzigingen op gebruikersgroepen.

Dus als je het wilt uitschakelen, dan is de eenvoudigste manier is om gewoon uit te schakelen plugin "juiste standaard taal Group Set". Maar dit zal het automatisch handvat voor vBET gebruikersgroepen. Dus als je wilt dat deze ook worden verwijderd gewoon verwijderen door Admin CP.

Wij raden alleen maar om de plugin eerst uitschakelen. Als u uw probleem verdwijnen, dan kunnen we het weer checken (we controleren dat al twee keer), hebben we nog steeds hetzelfde - we weten niet hoe het probleem te reproduceren.

Ook kunt u kijken andere plug-ins voor haak userdata_presave en veranderen de uitvoering om te worden uitgevoerd voor/na vBET plugin.
    Laatst bewerkt door vBET; 06-06-11 in 20:41.

Senior Member

Na het uitschakelen van die plugin, en draaien zonder het voor ongeveer 48 uur nu, heb ik niet gehad deze kwestie opnieuw. Dus ik denk dat het veilig zou zijn te veronderstellen dat het is omdat vBET toegevoegd en extra gebruikersgroep, en als je een paar al, om wat voor reden de andere weg wordt genomen met een cron draaien. lol, dat klinkt een beetje vaag ik weet het, maar zonder de plugin is het allemaal weer goed.

OK dus - zullen we controleren het weer. Dit was de enige verandering die je gemaakt - het uitschakelen van de plugin? Heeft vBET gebruikersgroepen zijn nog steeds op uw forum of u hebt verwijderd die? Wat is de exacte versie van uw vBulettin (we willen de loep, niet alleen in onze code, maar ook in de haak omgeving)?

Senior Member

Ja, dat is de enige wijziging die ik heb gemaakt. En ik nam de teken uit de gebruikersgroepen voor vBET. Maar ze zijn er nog steeds wel. Is er een eenvoudige manier om die te verwijderen? Omdat het neemt veel ruimte in beslag.

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Taurus View Post
    En ik nam de teken uit de gebruikersgroepen voor vBET.
    Wat betekent het precies? Je deed wat?

Over het verwijderen van vBET groepen - dit kunt u doen door Admin CP in vBulletin opties, of door het uitvoeren van functie vbet_removeDefaultLanguageGroups uit / Includes / vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php

Houdt u er rekening mee dat als je te verwijderen die we niet ale te kijken dichter bij het probleem, want het gebeurt alleen op uw forum.

Senior Member

Wat betekent het precies? Je deed wat?
    Ik heb de gebruikersgroepen geselecteerd uit vBET. Zoals wanneer je een gebruiker in ACS-landen zal het een teek / merk door laten we zeggen: kies 'Spaanse' als een extra gebruikersgroep. Dit ga ik niet geselecteerd.

Zoals ik al schreef je in PM we nog niet weten wat de reden van het probleem op uw forum. Ik nog een aantal veranderingen in vBET code die op dit gebied. Op dit moment vBET zal zich bezighouden met gebruikersgroepen alleen bij sommige gebruikersgroepen veranderd of wanneer de gebruiker standaard taal Chânes. Dus in de haak is toegevoegd voorwaarde:
    PHP Code:
    if ($this->setfields['membergroupids'] || $this->setfields['vbet_def_lang']) { 
    Ik heb geen idee zal het helpen om uw probleem, omdat we niet weten wat de oorzaak is. Hoe dan ook is het mogelijk dat het helpen zal. Zoals ik al schreef je in PM, in uw wijzigingen op de geschiedenis vaak gebruikersgroepen van vóór column werd ontruimd - misschien omdat die waar niet geladen uit de database helemaal. Met deze aandoening in een dergelijk geval vBET zal niets doen, want in de stand van de gevallen wanneer de gebruiker wijzigingen in gegevens door Gebruiker CP of admin door Admin CP, dan gebruikersgroepen worden geladen.

Dit zal worden opgenomen in de volgende release, dus controleer het. Als het niet werkt, dan zul je schakelt de haak weer en we zullen gemaakt onderzoek weer.

Gelieve te bevestigen na het updaten helpt het.

EDITED - het is bevestigd. Voor een snelle fix please:
    1. Gaan naar Admin CP -> Plugins & Producten -> Plugin Manager
    2. Zoek de naam haak Stel juiste standaard taal Group voor de haak userdata_presave en klik op Bewerken want het
    3. Toe te voegen aan het begin van de code:
    PHP Code:
    if ($this->setfields['membergroupids'] || $this->setfields['vbet_def_lang']) { 
    4. Aan het eind van de code:
    PHP Code:

5. Sla het op
    Laatst bewerkt door vBET; 01-07-11 in 01:27.

Senior Member

OK, Ik heb een upgrade nu, en zal kijken of ik nog steeds dit probleem. Ik zal u laten weten. Dank.

Senior Member

Na het uitvoeren van de update voor meer dan 2 dagen nu, en zonder uit te schakelen dat de plug-in of iets anders, heb ik niet gehad deze kwestie opnieuw. Dus ik denk dat het veilig is om te zeggen dat je vast de truc deed. Nogmaals bedankt Michal. Een echte grote dank! Ik weet dat deze kwestie alleen aanwezig was op mijn forum, en ik oprecht waardeer de extra mijl ging je om mij te helpen op deze!

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

bedankt voor deze bevestiging

Pagina 2 van 2 FirstEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •