Ce texte est ecrit en français et JE devrais le voir en anglais.
Je Repete:
Waarom zie ik nog steeds de tekst in het Frans boven wanneer mijn forum is ingesteld op Engels hier op dit forum? Ik zie de tekst in het Engels met de kleine vlaggetjes niet?
Laatst bewerkt door Cybershaolin; 14-11-09 in 18:10. Reden: Typo
Met betrekking tot mijn vraag, het is meer over te weten of BBCodes kan automatisch of niet worden toegevoegd? Ik heb moeite om het concept te begrijpen. Ik merkte in een andere thread dat je zei dat BBCodes kan handmatig of automatisch worden toegevoegd. Dus, niet automatisch betekent dat ik de kleine vlaggetjes in post # 1 en # 2 hebben gezien? Ik heb geen spijt van krijgen en ik lees uw bericht hier: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html
Laatst bewerkt door Cybershaolin; 14-11-09 in 19:42.
Omdat u niet "vertellen" dat het in het FransHier heb je snel en eenvoudig handleiding hoe dit te doen: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html
In enkele woorden - u kunt uw standaard taal in User CP, of handmatig te beschrijven bericht door lang BBCode
Als u wilt kunt u zelfs bewerken je vorige berichten en voeg daar deze BBCode, en magie zal gebeuren![]()
lang BBCode wordt automatisch toegevoegd op basis van de gebruiker standaard taal. Als deze niet is ingesteld of is hetzelfde als forum taal, dan is er niets is ingesteld.
Google heeft de mogelijkheid om de taal te herkennen op basis van bericht, maar omwille van de prestaties reden waarom wij dat niet doen - ook wij niet onderzocht deze Google-functie. Als u denkt dat het nuttig zou kunnen zijn, dan kunt u hier over schrijven Feature Requests - vBulletin Enterprise Translator (vBET) - We kunnen een dergelijke functie altijd nog met de mogelijkheid uit te schakelen en aan![]()
Laatst bewerkt door vBET; 14-11-09 in 23:52.
Maar dat is het probleem.
OK kijk, hier op je eigen forum, is mijn taal ingesteld op Engels ... dus mijn tekst in het bericht # 1 en # 2 (zijn is in het Frans) zijn anders dan de forum taal (in mijn userCP). Dus, waarom is mijn tekst nog steeds in het Frans? Ben jij dat ik moet de BBcode handmatig toe te voegen? Als het dan het geval is, waarom heb je het over BBcode automatisch wordt toegevoegd?
Ik kan niet goed begrijpen, maar ik heb naar de link die u verwijst en dit is de manier waarop ik heb het. Ik dacht, werd deze automatisch beheerd zonder de BBcode zelf schrijven.
Ja je berichten # 1 en # 2 in het Frans, maar je verteld het systeem dat het in het Engels. Dat is is waarom het niet vertaald.
Je hebt 2 manieren van het verwerken van berichten in verschillende talen.
1e is het instellen van uw gebruikersnaam CP standaardtaal voor uw profiel. In dit geval vBET gaan ervan uit dat uw berichten worden in deze taal en zal automatisch lang BBCode. Toch heb je de mogelijkheid om vBET te vertellen dat dit niet voor specifieke bericht (op elke editor voor het nieuwe bericht wordt extra optie om BBCodes toe te voegen of niet verschijnen - als standaard ingesteld op yes).
2e is het handmatig toevoegen.
Je bent verward, omdat de ander artikel, neem dan eens door te lezen aandachtig er staat geschreven:
"automatisch markeren boodschap van de gebruiker die hen standaard taal in te stellen dan de andere forum standaardtaal"
Als u denkt dat een deel onduidelijk is, ga je en we zullen corrigeren om het meer duidelijk![]()
Ahhhhh! Nu heb ik het luid en duidelijk. Dat is het deel begreep ik niet. Nu veranderde ik mijn taal van het Frans in Usercp en schreef een andere test bericht in het Frans. Het werkt perfect hier. Bedankt voor de tijd neemt om het uit te leggen me op een eenvoudige manier.
Maar op mijn eigen forum, mijn forum taal is in het Frans, heb ik ook (optioneel zoals u al zei) zet mijn UserCP in het Frans, en ik schrijven van berichten geprobeerd in het Arabisch en Italiaans. Het resultaat toonde in het Arabisch en Italiaans te vertalen zonder wat dan ook. Dit is waarom ik begrijp nog steeds niet. Het lijkt niet te werken aan mijn forum.
Ook, zeg mij: de taal addon (zie screenshot) voor de BBCode (kies of niet) als we een bericht op en in de Quick antwoord ook, is dit een addon in versie 3.1.2, omdat ik nog steeds nog niet upgraden, en ik hebben het niet in 3.1.1?
Laatst bewerkt door Cybershaolin; 15-11-09 in 20:13.