Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 3 123 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 28

Tråd: Test: Denne tekst er skrevet på fransk

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Default Test: Denne tekst er skrevet på fransk

Ce texte est écrit da français et je devrais le Voir da Anglais.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Je Repete:

Ce texte est écrit da français et je devrais le Voir da Anglais.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hvorfor kan jeg stadig se teksten på fransk ovenfor, når mit forum sproget er indstillet til engelsk her på dette forum? Jeg skulle se teksten på engelsk med den lille flag nej?
    Senest redigeret af Cybershaolin; 14-11-0918:10. Årsag: Typo

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Med hensyn til mit spørgsmål, det handler mere om at kende, hvis BBCodes kan tilføjes automatisk eller ej? Jeg har svært ved at forstå konceptet. Jeg lagde mærke til i en anden tråd at du var at sige, at BBCodes kan tilføjes manuelt eller automatisk. Så, ikke automatisk betyder ikke, at jeg skulle have set den lille flag i post # 1 og # 2? Jeg kan ikke få det ondt, og jeg læser dit indlæg her: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html
    Senest redigeret af Cybershaolin; 14-11-0919:42.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Cybershaolin View Post
    Hvorfor kan jeg stadig se teksten på fransk ovenfor, når mit forum sproget er indstillet til engelsk her på dette forum? Jeg skulle se teksten på engelsk med den lille flag nej?
    Fordi du ikke har "fortælle", at det er på fransk Her har du hurtig og nem manual hvordan du gør dette: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html
    Med få ord - kan du indstille din standard-sprog i User CP, eller manuelt beskriver meddelelsen ved at lang BBCode

Hvis du vil kan du endda redigere dine tidligere beskeder og tilføje der denne BBCode, og magi vil ske

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Med hensyn til mit spørgsmål, det handler mere om at kende, hvis BBCodes kan tilføjes automatisk eller ej? Jeg har svært ved at forstå konceptet. Jeg lagde mærke til i en anden tråd at du var at sige, at BBCodes kan tilføjes manuelt eller automatisk. Så, ikke automatisk betyder ikke, at jeg skulle have set den lille flag i post # 1 og # 2? Jeg kan ikke få det ondt, og jeg læser dit indlæg her: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html
    lang BBkode tilføjes automatisk i henhold til brugerens standardsprog. Hvis det ikke er indstillet, eller er den samme som forum sprog, så intet er indstillet.

Google har mulighed for at genkende sproget i overensstemmelse med budskabet, men på grund af performance Årsagen til at vi ikke gør det - også har vi ikke undersøge dette Google-funktion. Hvis du synes det kunne være nyttigt, så skriv om det her Feature anmodninger - vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) - Vi kan altid tilføje sådan funktion med mulighed for at tænde og slukke
    Senest redigeret af vBET; 14-11-0923:52.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    lang BBkode tilføjes automatisk i henhold til brugerens standardsprog. Hvis det ikke er indstillet, eller er den samme som forum sprog, så intet er indstillet.
    Men der er problemet.

OK se, her på jeres eget forum, er mit sprog sat til engelsk ... så min tekst i indlæg # 1 og # 2 (der er på fransk) er anderledes end forummet sprog (i min UserCP). Så hvorfor er min tekst stadig på fransk? Siger du jeg er nødt til at tilføje BBcode manuelt? Så hvis det er tilfældet, hvorfor er du taler om BBcode at blive tilføjet automatisk?

Jeg kunne ikke forstå det korrekt, men jeg gjorde gå til linket du refererer, og det er den måde, jeg fik det. Jeg troede, var denne styres automatisk uden at skulle skrive BBcode mig selv.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Men der er problemet.

OK se, her på jeres eget forum, er mit sprog sat til engelsk ... så min tekst i indlæg # 1 og # 2 (der er på fransk) er anderledes end forummet sprog (i min UserCP). Så hvorfor er min tekst stadig på fransk? Siger du jeg er nødt til at tilføje BBcode manuelt? Så hvis det er tilfældet, hvorfor er du taler om BBcode at blive tilføjet automatisk?

Jeg kunne ikke forstå det korrekt, men jeg gjorde gå til linket du refererer, og det er den måde, jeg fik det. Jeg troede, var denne styres automatisk uden at skulle skrive BBcode mig selv.
    Ja dit indlæg # 1 og # 2 er på fransk, men du fortalte det system, den er på engelsk. Thats Derfor er det ikke oversat.

Du har 2 måder at håndtere meddelelser på forskellige sprog.
    1. er indstillingen i din User CP standardsprog til din profil. I dette tilfælde vBET vil antage, at dine beskeder er på dette sprog, og vil tilføje lang BBCode automatisk. Alligevel har du mulighed for at fortælle vBET ikke at gøre dette for specifikke besked (på hver redaktør for ny besked vil blive vist yderligere mulighed for at tilføje BBCodes eller ej - som standard indstillet til Ja).
    2. linje er at tilføje den manuelt.

Du er forvirret på grund af anden artikel, kan du læse den igen omhyggeligt, det er skrevet:
    "automatisk markere budskab om brugeren, som fastsætter deres standard andet sprog end forum standardsprog"

Hvis du mener, at en del er uklart, bedes punkt det, og vi vil rette det til at gøre det mere klart

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Text automatically translated from: French to: Danish
    Translated text
    Dette er endnu en test i fransk.
    Original text

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Ja dit indlæg # 1 og # 2 er på fransk, men du fortalte det system, den er på engelsk. Thats Derfor er det ikke oversat.
    Ahhhhh! Nu fik jeg det højt og tydeligt. Det er den del, jeg ikke forstod. Nu Jeg har ændret mit sprog til fransk i UserCP og skrev en anden test besked i fransk. Det virker perfekt her. Tak for at tage sig tid til at forklare mig det på en enkel måde.

Men på mit eget forum, er mit forum sprog på fransk, jeg også (frivilligt, sagde du) indstille min UserCP på fransk, og jeg prøvede at skrive beskeder på arabisk og italiensk. Resultatet viste i arabisk og italiensk uden at oversætte noget. Det er derfor, jeg stadig ikke forstår. Det lader ikke til at virke på min forum.

Også, fortæl mig: sproget addon (se screenshot) for BBCode (vælg eller ej), når vi opretter en meddelelse og i den hurtigt svar så godt, dette er en addon i version 3.1.2, fordi jeg stadig ikke opgraderet endnu, og jeg ikke har det i 3.1.1?
    Senest redigeret af Cybershaolin; 15-11-0920:13.

Side 1 af 3 123 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •