PDA

View Full Version: Waarom Bengaals is niet inbegrepen?

Forum Lover
28-02-10, 02:53
Als ik kan zien Bengaals wordt ondersteund door Google.

Ik wil graag de betaalde versie sterk hebben, maar moeten worden opgenomen Bengaals ook.

Enige belofte alstublieft? :)

Ik heb geprobeerd om een aantal ref zetten van google, maar het schijnt dat ik ben niet toegestaan om nog te delen externe links. : (

vBET
28-02-10, 04:36
We voegen elke taal die volledig zal worden ondersteund door Google. Ad dit moment is Google biedt geen volledige ondersteuning Bengaals vertaling.

Hier is de lijst van volledig ondersteunde talen: Google Translate (http://translate.google.com/)

En door volledig te ondersteunen bedoel ik - om een andere taal in de lijst.

Wij kunnen u beloven dat we elke taal ondersteuning van deze lijst. Dus als nieuwe talen verschijnen daar zullen we het toevoegen:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations