PDA

View Full Version: Opgelost php waarschuwing op alle pagina ' s

tavenger5
19-02-14, 19:38
Het krijgen van deze op al mijn pagina ' s. De nieuwste versie.

Waarschuwing: Ongeldig argument geleverd voor foreach() in /home/site/public_html/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php op de lijn 734

Marcin Kalak
21-02-14, 13:57
Geef me een link naar het probleem. Stuur me een PM access-gegevens naar Admin CP-en FTP. Ik zal nagaan wat er gebeurt op :)

Marcin Kalak
24-02-14, 13:23
Ik heb geen toegang tot een FTP-server.

Marcin Kalak
25-02-14, 13:15
Snelle oplossing voor dit probleem:

Open bestand includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
Zoek:

if($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_alternate_tag'])
Plaats:

if($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_alternate_tag'] && !$vbulletin->userinfo['userid'])

Deze quick fix zal worden toegevoegd in de volgende release.

tavenger5
28-02-14, 17:42
bedankt, dat heeft gewerkt.

tavenger5
30-07-14, 20:30
Ik heb een update naar de nieuwste versie van vBET. Ik moest opnieuw toepassen van deze correctie, maar het is nu te zien op al de pagina ' s niet uit wat.

Marcin Kalak
31-07-14, 11:37
Ik zie niet het probleem op van uw website.
De nieuwste versie vBET is 4.7.2. Uw versie is 4.7.1. Heb je eerder een downgrade?

tavenger5
01-08-14, 21:21
Ja, ik gedegradeerd nadat ik dit zag, maar het lijkt erop dat het gebeurt in 4.7.1. Het is alleen gebeurt wanneer er geen vertaling providers zijn beschikbaar (Google is gemarkeerd als beschikbaar in mijn geval, maar ik heb niet een API-sleutel ingevoerd voor hen). Wanneer dit gebeurt threads zijn ook NIET te worden vertaald.

Marcin Kalak
04-08-14, 11:56
Als u niet beschikt over een sleutel van Google, dan moet het worden automatisch uitgeschakeld. Je handmatig uitzetten Google in het AdminCP->vBET->Vertaling Aanbieders van Beschikbaarheid. Laat het me weten als Google automatisch inschakelen in het AdminCP->vBET->Vertaling Aanbieders van Beschikbaarheid.
Laat het me weten als dit lost de problemen.

tavenger5
04-08-14, 23:08
Als u niet beschikt over een sleutel van Google, dan moet het worden automatisch uitgeschakeld. Je handmatig uitzetten Google in het AdminCP->vBET->Vertaling Aanbieders van Beschikbaarheid. Laat het me weten als Google automatisch inschakelen in het AdminCP->vBET->Vertaling Aanbieders van Beschikbaarheid.
Laat het me weten als dit lost de problemen.

Eigenlijk lijkt het dat ik verkeerd was. Hoewel Google is nu uitgeschakeld blijven na de instelling handmatig, de fout nog steeds wordt weergegeven. Echter, het lijkt niet de hele tijd. Ik kan niet vinden van een patroon. Natuurlijk gaat het weg als "Voeg alternatieve tag" is uitgeschakeld.

Marcin Kalak
05-08-14, 12:11
Ik zie niet het probleem. Ik kan het niet reproduceren van het probleem, als ik weet niet wanneer het zich voordoet.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1