PDA

View Full Version: Hoe kan ik valideren van de integratie voltooid is?

mickknutson
14-07-11, 08:06
Ik volgde de README richtingen:

Integratie met andere mods
U kunt integreren vBETTM met andere mods. Hieronder vindt u beschrijving over integraties mogelijkheden. Werkelijke integratie mogelijkheden vindt u hier ook.
vBSEOTM Integratie

Maar hoe kan ik valideren die veranderingen zijn correct?

vBET
14-07-11, 12:58
1. Controleer doet uw geïntegreerde mod's werken
2. Controleer doet uw geïntegreerde mod's werken met vertaling

In het geval van vBSEO integratie naar elke draad en controleer of geen URL's worden vertaald (in het geval van vBSEO slechts thread deel, geen forum deel - dit is ondersteund voor vBulletin vriendelijke URL).

In het geval van sitemap generator integratie - open gegenereerde sitemap en controleer doet banden met taalcodes zijn opgenomen.

mickknutson
14-07-11, 13:08
Nou, de sitemap werk:
+1,260,348 Nieuwe geïndexeerde pagina's. WOW ******!!

vBET
14-07-11, 18:39
In de volgende grote release willen we ad steun aan reeds vertaald URL's in sitemap onder andere - nu links naar vertaalde pagina's in sitemap zal gek 301 redirect naar echte.

mickknutson
14-07-11, 18:54
Leuk! Ik kan niet wachten!

mickknutson
15-07-11, 07:48
In de volgende grote release willen we ad steun aan reeds vertaald URL's in sitemap onder andere - nu links naar vertaalde pagina's in sitemap zal gek 301 redirect naar echte.

Bedoel je de volgende versie gaat dit op te lossen:

URL's niet gevolgd
Wanneer we een steekproef van URL's getest van uw sitemap hebben we vastgesteld dat sommige URL's omleiden naar andere locaties. Wij raden je sitemap URL's bevatten die verwijzen naar de eindbestemming (de redirect target) in plaats van doorsturen naar een andere URL.
HTTP-fout: 301
URL:
wie het is / was ************! (Http://www.blincmagazine.com/forum/33045-post10.html)
Probleem gedetecteerd op: 08 april 2011

Ik zie veel van deze in mijn Google sitemap onderwerping vandaag.

vBET
15-07-11, 10:23
Precies - dit zal worden opgelost.

Op dit moment als je niet wilt hebben die - gewoon niet integreren met sitemap generator - Google zal het toch vinden uw vertaalde pagina's door doorzoeken van uw pagina's. Nadat het in sitemap is niet nodig - alleen kan het sneller geïndexeerd.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 supports automatic translations