PDA

View Full Version: Opgelost Af en toe Problemen met URL Conversie

simit patel
25-11-09, 18:06
Hallo,

Ik gebruik vbet sinds de 2.X tak, en zijn upgrading langs de weg. Ik heb net een upgrade naar 3.2.2.

Nu, als ik klik op de vlaggen, merk ik de URL verandert ook. echter soms de pagina wordt geladen goed, maar andere keren, ik krijg gewoon een witte pagina die zegt: "pagina niet gevonden". mijn site is informedtrades.com. Ik heb vBSEO ook geïnstalleerd.

Ik zag een aantal mensen dat soortgelijke ervaringen, maar ik zag niemand over te praten die zich slechts enkele van de tijd, noch zag ik mensen die alleen maar een probleem had na deze recente upgrade. sorry als dit al is behandeld en ik het gemist.

het even welke ideeën over hoe het probleem op te lossen?

bedankt
simit

vBET
25-11-09, 20:44
Hi. Ik denk dat ik vond het patroon. Op uw forum links die speciale karakters wordt beweerd dat niet gevonden worden. Ik weet niet waarom nog niet.

We zijn niet in staat om te reproduceren op onze servers (zoals je hier kunt zien dat het goed werkt), dus gelieve PM me details toegang tot uw Admin CP en FTP.

jorgejgm
26-11-09, 00:03
Hallo,

Ik gebruik vbet sinds de 2.X tak, en zijn upgrading langs de weg. Ik heb net een upgrade naar 3.2.2.

Nu, als ik klik op de vlaggen, merk ik de URL verandert ook. echter soms de pagina wordt geladen goed, maar andere keren, ik krijg gewoon een witte pagina die zegt: "pagina niet gevonden". mijn site is informedtrades.com. Ik heb vBSEO ook geïnstalleerd.

Ik zag een aantal mensen dat soortgelijke ervaringen, maar ik zag niemand over te praten die zich slechts enkele van de tijd, noch zag ik mensen die alleen maar een probleem had na deze recente upgrade. sorry als dit al is behandeld en ik het gemist.

het even welke ideeën over hoe het probleem op te lossen?

bedankt
simit
Hallo, Ik heb ook een keer gebeurd, maar als je weer opnieuw te laden de pagina en doet dat goed. De waarheid dat is zeldzaam, groeten.

vBET
26-11-09, 04:55
De waarheid is dat het niet uitmaakt zo is het zeldzaam - het moet niet gebeuren bij allen en we zullen ons best doen om het werk de hele tijd:)

simit patel
26-11-09, 16:18
keerde ik terug naar vbet 312, dat werkt prima. ja, is de kwestie die verband houden met enig verschil tussen de 312 en 322. Ook, toen keerde ik terug naar 312, het eerste wat ik deed was een product te overschrijven. het probleem nog steeds sprake. Toen ik de dossiers van 312, dat leek het probleem op te lossen geüpload. ja, misschien wel het probleem betrekking heeft op een bestand te bewerken tussen 312 en 322.

Ook vermeldenswaard is dat ik vbblogs geïnstalleerd. dit was helemaal niet beïnvloed, URL's in blogs niet werden geschreven in vreemde tekens. noch in 322, ook niet in 312.

Ik zou echt graag willen profiteren van de nieuwe functies in 322. is er in ieder geval kan ik dat doen in het licht van de situatie?

bedankt
simit

TOEGEVOEGD: en natuurlijk heb ik de laatste versie van vBSEO geïnstalleerd.

vBET
26-11-09, 16:23
Het is niet de beste idee om die opnieuw geïnstalleerd Als de steun wordt op uw bord ...

Ook vind ik dat dit is een probleem met vBSEO configuratie. De patronen die je hebt voor draad zal niet toestaan dat voor buitenlandse tekenen:

'VBSEO_URL_THREAD' => '(\d+)-([a-z\._\-ŠŽšžźŔÁÂĂÄĹÇČÉĘËĚÍÎĎŃŇÓÔŐÖŘŮÚŰÜÝŕáâăäĺçčéęëěíîďńňóôőöřůúűüý˙µA-Z\d-]+)\.html',

Het moet iets als dit:

'VBSEO_URL_THREAD' => '([^/]+)/(\d+)-([^/]+)\.html',

Maar niet handmatig wijzigen. Dergelijk patroon is op veel plaatsen in vBSEO configuratie. Gelieve PM me details toegang tot uw vBSEO CP en ik zal uit welke configuratie parameter is verantwoordelijk voor deze te vinden.

vBET
26-11-09, 16:38
De reden hiervoor is verkeerd vBSEO configuratie.

Stel optie "Vervang Non-Engels tekens in URL's?" tot "Keep Non-Engels tekens in URL's".

Deze mysterieuze wijze verdwijnen uit onze integratie handleiding. Sorry voor problemen:) net set parameters en het zal wel goed:)

jorgejgm
26-11-09, 17:28
De reden hiervoor is verkeerd vBSEO configuratie.

Stel optie "Vervang Non-Engels tekens in URL's?" tot "Keep Non-Engels tekens in URL's".

Deze mysterieuze wijze verdwijnen uit onze integratie handleiding. Sorry voor problemen:) net set parameters en het zal wel goed:)

Voor Spaans is er een probleem is met de letters DIT letters N, O, I, etc etc (HET VERWIJDEREN VAN TRANSLATE N, o, ik."De niet-Engelse tekens vervangen" vbseo vervangen door de letter n of (I) hebben in de URL geactiveerd. Dit is zeer goed voor seo.Met de optie "Houden niet-Engelse tekens in URLs" tekens worden vervangen door ~. Iets dat veel is van invloed op de seo. Voor toekomstige herzieningen van VB zal worden "opgelost" of technisch onmogelijk is?.Bedankt.

vBET
26-11-09, 20:12
"De niet-Engelse tekens vervangen" vbseo vervangen door de letter n of (I) hebben in de URL geactiveerd. Dit is zeer goed voor seo.Met de optie "Houden niet-Engelse tekens in URLs" tekens worden vervangen door ~. Iets dat veel is van invloed op de seo. Voor toekomstige herzieningen van VB zal worden "opgelost" of technisch onmogelijk is?.Bedankt.

Dit wordt gedaan door vBSEO - vBET geen maakte zo'n vervangingen. Je moet de juiste configureren vBSEO. U kunt mogelijkheid om niet Espagnol tekens ans ook handmatig configureren in FORUM_DIR / inclues / config_vbseo.php parameter $ vbseo_custom_char_replacement. Bedankt dat je in staat zal zijn om te werken met vertaalde URL's en uw bestaande URL's te houden moedertaal als die waar.

Kijk eens hier:

http://www.forum.simple-nlp.pl/informacje/1274-pierwsze-na-swiecie-forum-o-nlp-wspierajace-wielojezyczna-spolecznosc.html

Dit is URL waar Poolse letters (zoals SAEC) werd veranderd dankzij de $ vbseo_custom_char_replacement en nog steeds houdt alle andere niet Engels letters. Dit is dezelfde link voor de Japanse:

http://www.forum.simple-nlp.pl/ja/informacje/1274-nlp多言語のサポートのための世界初のフォーラム!.html

Ook dit is goed voorbeeld waarom je moet houden niet Engels / Espagnol personages - sommige talen hebben noly niet Engels / Espagnol karakters.

Dit is voorbeeld van hoe je kunt $ vbseo_custom_char_replacement waarde (voor de Poolse letters) in te stellen:

$vbseo_custom_char_replacement = array(
'ˇ' => 'A',
'¦' => 'S',
'¬' => 'Z',
'±' => 'a',
'¶' => 's',
'Ľ' => 'z',
'ą' => 'a',
'ę' => 'e',
'ć' => 'c',
'ż' => 'z',
'ś' => 's',
'ź' => 'z',
'ó' => 'o',
'ł' => 'l',
'ń' => 'n',
'Ą' => 'A',
'Ę' => 'E',
'Ć' => 'C',
'Ż' => 'Z',
'Ś' => 'S',
'Ź' => 'Z',
'Ó' => 'O',
'Ł' => 'L',
'Ń' => 'N'
);

Dus zoals je ziet - je kunt god SEO zo te houden voor uw bestaande links en openen van de vertaalde links in 52 talen:)

Ik hoop dat dit zal helpen in geval van eventuele andere vragen just ask - we zijn hier om u te helpen:)

jorgejgm
26-11-09, 21:27
Heel erg bedankt weer, werkt perfect. Dank u.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1