View Full Version: vbOptimise
Ik ben helaas nog steeds problemen met het gebruik van vbOptimise en vBET samen. Als ik in staat stellen de gast-cache, alle pagina's voor de gasten in memcache caches, vBET pagina's verliezen hun CSS en doe geen correct te vertalen.
Het even welke ideeën?
kamilkurczak
17-11-10, 09:49
en wanneer vBotpimise gehandicapt is - gast cache stijl is werkt god of niet? Ik wil graag om het te controleren. Ik zou graag uw website de bron te controleren.
Ik ben helaas nog steeds problemen met het gebruik van vbOptimise en vBET samen. Als ik in staat stellen de gast-cache, alle pagina's voor de gasten in memcache caches, vBET pagina's verliezen hun CSS en doe geen correct te vertalen.
Het even welke ideeën?
memcache is niet ontworpen om grote hoeveelheden gegevens (> 1Mb standaard) cache. Misschien is dat wat het probleem veroorzaakt?
Ik gebruik vBET, vBoptimise, Memcache, en APC op mijn server zonder problemen, maar ik ben een oudere versie van vbet dat niet de gast file cache.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):