Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 3 123 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 28

Thread: VBET necesitamos de ti

Membro
    Rexistrado
    Abril 2010

Red face VBET necesitamos de ti "aínda en aberto"

2 codificadores vbulletin.org altamente cotizados tentaron corrixir o accidente dixeron vbet e vBSEO están en falta. VBSEO foi in thread deu un ollo ao redor e fixa algunhas cousas pequenas, pero dixo que a súa non-las e que necesitabamos entrar en contacto con vostede.

cuestións aínda pendentes para

1. Erros Google con etiquetas "que proporcionou algúns códigos tempo" iso non funcionou
    2. Vbet non funciona

Pedimos que o propio home login e corrixir estes problemas, por favor.
    Último editado por hotslot; 04-05-10 en 00:19.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios)
    Rexistrado
    Outubro 2009

Ola

1. Non entendo-pode explicar máis? Quizais algún vínculo ao lugar onde acontece e descrición para onde mirar.
    2. Qué acontece exactamente?

Importante - o que cambiou no foro, a última vez, cando estaba a traballar vBET?

Editado:
    Todo é ok - tiraches vBET goberna tan as ligazóns non están traballando. Isto é OK e sería estraño se traballaría neste momento. vBET Traballará outra vez cando pos vBET regras a .htaccess Ficheiro. Alguén rompeu o voso .htaccess Regras - preguntarlle para reparar isto ou el fallowing instrucións para vBET .htaccess Regras (http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html).

Tamén vexo que ten vBSEO con mobilidade condicionada (ou tamén non funciona propertly), neste momento, porque as ligazóns están en forma bruta.
    Último editado por vBET; 03-05-10 en 23:04.

Membro
    Rexistrado
    Abril 2010

Paxel programa, vBSEO Persoal e borbolo non pode descubrir iso. Eles simplemente escolleu o vBSEO para protexer o pr e tráfico actualmente en vigor.

Erros Google con etiquetas "que proporcionou algúns códigos tempo" non podemos leva-los a traballar ..

Eu pedín varias veces para entrar e corrixir rapidamente desde que o seu único que sabe como este programa realmente funciona. Agora podo entender por que non dan soporte para o seu propio produto eu pago para considerar este material é imposible

Editado: (Mudouse de segmento separado por admin)

Aquí é un actualizar da situación. Despois de que as horas exhaustivas que son só en resolver vBet asuntos vBSEO decidiu levar a cabo esta en forma posible.

Eles me deron a nova versión de vBSEO que non é aínda lanzado ao público aínda 3,50 OURO! como sentiron a miña dor. Agora que é moi amable, eles tamén entraron e corrixido e mexeu somethings ao redor para chegar alí programa funcione sen o problema de vbet.

Entón agora as únicas cuestións en mans son as seguintes:

1. O Vbet corrixir tempo ten solicitado non é válido.
    2. Vbet non o é traballar. erros por todas partes agora

Quero agradecer a todos os implicados, que me axudou moito. Agora, se podo pegar o cara que eu pago R $ para o seu produto "dúas veces" a gusto de me axudar eu son un campista feliz.

Son tan frustrado con este vbet, O seu tal programa grande mais o servizo é só a terríbel

Eu son moi novo e debe haber soporte para esas preocupacións tolo. Non me dea tres páxinas de "ligazóns resolución de problemas", ou de codificación html. Iso é como dicir a un bebé de 3 meses de idade para cociñar a cea, só non vai ocorrer. Non teño idea de algún deste material.
    Último editado por vBET; 04-05-10 en 10:33.

Rexistrado
    Outubro 2009

Eu entendo que problemas no servidor non é nada boa, pero ten o noso apoio e que ten a nosa resposta rapidamente co diagnóstico. Vostede sabe o que está mal con URLs non funciona e como resolve-lo. Entón, por favor facelo. Ten todo o que precisa e ten o noso apoio nesta cuestión.

Me preguntou unha vez - a resposta. Agora imos ver a seguinte mensaxe e respostas la. Por favor, diga que non entende no noso instrucións sobre arquivo. Htacces e imos explica-lo. Ten soporte total polo noso foro que vén libre con licenza vBET. Calquera intervención no servidor do cliente que fixemos no caso de erro vBET que non teñen ningunha solución aínda, ou pago de servizos (instalación, actualización, integración). Non hai ningún erro - tivese a traballar vBET pero alguén che fixo desorde no servidor e eliminar regras vBET.
    Compracer nota que non somos liberar limpando o servizo e nós non van en cliente server cada vez cando alguén rompe algo alí. Neste momento non temos ningunha razón a cousa que é vBET becho, porque só vin que te rompeu regras, o cal cando vexo foi mudado onte. Atopar quen é culpábel e fíxolle limpa. Se quéresnos a feito te vBET instalación isto é servizo pago: http://www.vbenterprisetranslator.co...on-service.php

Vostede comezou inmediatamente diagnosticar e solución. Isto é o que inclúe soporte gratuíto polo foro. E nós imos axudar con esta cuestión, dende que ten que resolvelo. Pero se quere o servizo de instalación que é pagado un ten que pagar por iso. É normal, como en todas as tendas. E se está errado que ten que pagar na tenda, entón eu son verry arrepentido e espero que vai se sentir mellor moi rapidamente. Os seus problemas non son a causa vBET. Ten apoio inmediato. Queres unha pagadas - non hai problema. Paga unha wan gratis - Eu non vexo ningunha razón para que en caso de cando alguén rompe a instalación xa está a traballar no seu foro.

Se tivese vBSEO actualizados por favor, integración vBSEO completo de acordo coas instrucións do envase readme.html vBET.

Sobre "que proporcionou algúns códigos tempo" - Eu aínda non entendo o que quere dicir - por favor, explique. Que se trata?

1. O que se establecen está escribindo?
    2. Si, non é e non debe na súa configuración real - como escribín desde o inicio que ten mal regras htaccess .. Corrixa isto como foi descrito na primeira resposta.

Tamén por favor non spam do foro. Este é o lugar para o seu problema. Agardamos que o apoio ou lle permitirá resolver o problema rapidamente Se ten algunha dúbida - por favor, é só solicitar.
    Último editado por vBET; 04-05-10 en 10:32.

Membro
    Rexistrado
    Abril 2010

http://www.vbenterprisetranslator.co...=installations

Eu xa pagado por iso! lol

http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post2637

Este código Vostede nos deu caeu do foro. Isto é parte do problema ningunha razón pola que non reparar.
    Último editado por hotslot; 04-05-10 en 16:17.

Membro
    Rexistrado
    Abril 2010

Eu cobre este foro coa orientación de axuda. Aínda non está resolto.

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por hotslot View Post
    Non - non paga por iso. Pagou por unha instalación e unha instalación foi feita no seu servidor. vBET estaba correndo e funcional despois diso. Xa consumiu o noso servizo. Vostede non paga para a instalación 2 (ou actualización). Se mercar zapatos na tenda, así que obter esas. Non volven tras un tempo e dicir que eles deben darlle outra zapatos porque xa pagou por iso. Nós demos-lle o que pagou.

Te A situación real é porque alguén rompeu o voso htaccess regras. Démoste solución o que é incluído en apoio conectado libre. Mais se quéresnos a instalación feita outra vez - tes que pagado outra vez. Só gostar cando vés a tenda outra vez para compra tes que pagado outra vez para o que queres tomar. Compracer nota que servizo de instalación que te pagado antes de que (e que ti xa consumido), significa que fixemos unha instalación que fai vBET funcional no voso foro. El non medio que para vida temos que solucionar todos os vosos problemas. Cando escribín antes de que estamos comprobando o que está indo en en lado de cliente cando algún becho é implicado ou supomos que é. No voso caso xa consegues diagnosticar - mal .htaccess Ficheiro e xa conseguir solución. Compracer solución de uso que démoste ou comprar a instalación/actualiza servizo se quéresnos para facelo para ti. Guiarémoste en cada paso se terás asuntos. Só compracer que paso de instrucións non entendes

Quote Enviado Orixinariamente por hotslot View Post
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post2637

Este código Vostede nos deu caeu do foro. Isto é parte do problema ningunha razón pola que non reparar.
    Iso non é certo - Acaba de comprobar o arquivo e non ten esa modificación aí - tes o código orixinal. Tamén data da última modificación de última vbenterprisetranslator_seo.php no seu servidor é de 22 de abril. Así por favor, para non fixo declaracións falsas - Non vai axudarnos a axudar.

Por favor, instrucións de pousio que lle deu para resolver o problema, ou mercar a instalación / Ugrade servizo se quere que fagamos isto para vostede. Ten o noso total apoio en calquera cuestión que terá que resolver este problema. Tan só dicir que o paso que non entende e teremos o pracer de apoia-lo
    Último editado por vBET; 04-05-10 en 20:43.

Membro
    Rexistrado
    Abril 2010

Recordo que eu non sei como facelo. Eles me dixeron iso, eu vou polo que me dixeron.

Membro
    Rexistrado
    Abril 2010

Cando pagamos a última instalación Vostede instalar o código orixinal. Agora que atopamos erros no código orixinal do "vbenterprisetranslator_seo.php" Creo que debería ter que volver e resolve-lo. Non nos

Edit.

Ok amigo vou enviar-lle máis 30 dólares, só a condición é que non teño que pagar por iso de novo e promete facer un plugin en Admin CP, onde podemos simplemente de actualización automática cando novas actualizacións dispoñibles vir.
    Último editado por hotslot; 05-05-10 en 08:58.

Rexistrado
    Outubro 2009

Compracer nota que bechos de software son cousas normais. vBET Ten bechos moi pequenos que son corrixidos moi rápido. Podes ver en calquera software queres no mundo enteiro e ti verán que están arranxando bechos desde versión a versión. E vBET ten moi abaixo amola só ver aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co...bug-reporting/ - Este é só 6 erros i toda historia de toda a historia vBET4.x - algúns xa están corrixidos na última versión. E todos son menores. Non había ninguén maior ou crítica que nunca. vBET É software con calidade moi boa.

Para ti describiría erro que deu solución rápida que por suposto, será incluído na próxima versión.

Non podemos darlle calquera promesa na área de actualizacións futuro por unha razón moi simple - vBET depende vB. Non é seguro o que vai facer vB no futuro. Ademais, se está a usar outros mods (coma vBSEO) que tampouco son responsables e non pode ser responsable do seu código. É como ir a tenda e dicir: ". Vou comprar ese tenis se me prometer que todos os zapatos que nunca vai utilizar a partir desta marca vai caber-me ben e estar ben con calquera outra roupa que vou vestir e sempre tamén quero que no caso, se alguén vai utilizar os meus zapatos e partiu-o, entón vai repara-lo gratis durante toda a vida. ". Non estou seguro de que ti mesmo entender que está pedindo. Ten en conta que, sinxelamente, imposible dar tal garantía.

vB non soporta tal cousa como a actualización automática - sen mod que lle dará, e tampouco pode. Eu realmente non sei por que pediu connosco para iso.

Ten en conta que o noso obxectivo non é facer o noso diñeiro clientes de novo e de novo, pero para animar os nosos clientes a facer actualizacións de si mesmos que son moi ben descritas e para a cal damos o noso apoio en liña en caso de problemas. Basta ver a nosa primeira resposta - que lle deu solución. Non ocultar calquera coñecemento secreto. Damos aos nosos clientes toda a información necesaria, responder ás súas preguntas e axudar en caso de problemas. Tamén fixemos o noso mellor para facer instalación, actualización e integración tan fácil como iso é posible.

VBET instalación é trivial (arquivos de subida + ficheiro de produto de importación).
    Actualización parece mesmo que a instalación e só de cando en vez pedimos medidas adicionais (sempre por causa do código de outros mods non a nosa).
    Facendo SEO relacións de traballo é ben descrito e el só debe incluír edición do htaccess -. Non hai outra maneira porque non é a nivel de servidor vBET.
    A integración é tan sinxelo coma permite mod integrado. vBSEO non quere ser agradable para outros mods e non teñen ningunha garras. A súa solución obriga-nos a modificación feita 2 arquivos para integrar con vBET. E, por favor, teña en conta que estamos á procura de solucións máis fáciles - que xa cambiou algunhas veces de integración instrucións para facelo máis seguro para o foro.

Pode segura o seu diñeiro se acaba de intentar instrucións pousio e facelo só. Os nosos servizos de instalación e actualización son para persoas que non queren gastar o seu propio tempo sobre isto e prefiren pagar. Se prefire pagar por iso que está facendo negocio tan grande para el - esta é a súa decisión de compra de servizos ou facer ti mesmo ter instruccións exactas que facer. Todo o que necesitas está neste foro e non imos responder as súas preguntas.

Se non queres facer, e quere servizo de pago, por favor, basta facer unha petición e nós lle daremos o noso servizo en réxime normal. Vai conseguir o que pagou.
    Tamén vale lembrar que podes instalar a versión 4.2.2beta que teñan corrixido os erros notado, pero non se coñece aínda. Entón, non terá ningún problema en áreas que foi descrito anteriormente (tamén se pode simplemente resolve-lo utilizando a solucións rápidas descried neste foro).
    Último editado por vBET; 05-05-10 en 13:16.

Páxina 1 de 3 123 PasadoLast

Tags para este tema