Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 7 de 7

Thread: Google Acceso Simple API

Membro Junior
    Rexistrado
    Marzo 2012

Default Google Acceso Simple API

Teño que admitir realmente non parezo para ser capaz de entender como o API de Google traballos de historia chave. Parece que é un servizo pago e eu activate a miña información de enunciar. Con todo agora vexo unha área na miña páxina de API do Google que di Acceso de API Sinxelo e el olla algo así.

Chave para navegador apps (con referers)
    chave de API: XXXXXde XXXXXde XXXXXde XXXXXXX
    Referers: \tCalquera referer deixou
    Activado encima: \tMar 25, 2012 6:56 AM
    Activado por: \txxxxxx********com \u2013 te
    Chave obsoleta: XXXXXde XXXXXde XXXXXde XXXXX
    Estado: Activo até Mar 26, 2012 6:56 AM (Isto realmente non entendo como esta data muda todo o tempo)

Así que é isto a chave de API son suposto para ser utilizando con enunciar ou atopo outro algúns colocan máis

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Ola
    Desde a vosa información de PM supóñote ten solucionar o voso asunto Si é esta chave de API

Membro Junior
    Rexistrado
    Marzo 2012

Ben entón tamén non traballa para min cando é igual co outros. 90% do tempo mostra a tradución non dispoñíbel. Após 3 días sen calquera tipo de apoio hei agora tirou este mod desde o meu foro

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Terte tenta utilizar menos linguas de traducións? Ou compracer só lido este correo aproximadamente execución

Membro Junior
    Rexistrado
    Marzo 2012

Tentei a só telo seleccionando as linguas que #o meu membros utilizan primarios as linguas europeas só. Con todo cada vez ollaríao mostraba que #ningún servizos de tradución eran dispoñíbeis. Entón tería que a man correr tarefa planificada para escanear para eles outra vez e collería un ou quizais dous na maioría de. Entón vería uns cantos minutos máis tarde que unha vez máis tivo #ningún servizos de tradución dispoñíbeis unha vez máis. Tan tan paguei para o servizo de instalación cando non podería conseguir este traballando ningún asunto o que fixen. Con todo aínda sentaba cos mesmos asuntos e despois de gastar 3 a 4 días que loitan pola miña conta sen axuda ou resposta desde aquí tireino.

Tan tan digo non traballa para min así que pode comprazo ter un refund

Membro Junior
    Rexistrado
    Marzo 2012

Correo dobre

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Refund O tema foi falado en PM

Tags para este tema