Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Google enkla API Access

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2012

Default Google enkla API Access

Jag måste erkänna att jag verkligen inte verkar kunna förstå hur Google API key historien fungerar. Det verkar som det är en betald tjänst och jag aktivera min faktureringsinformation. Men det finns nu ett område i min Google API-sida som säger enkla API Access och ser ut ungefär såhär.

Nyckel för webbläsaren apps (med Referer)
    API key: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Referer: Alla referent tillåts
    Aktiverades: 25 Mar 2012 6: 56 AM
    Aktiveras av: xxxxxx ******** kom – du
    Föråldrade nyckel: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Status: Aktiv fram till 26 Mar 2012 6: 56 AM (det jag inte förstår detta datum förändras hela tiden)

Så är detta API nyckeln jag förmodas kunna använda med fakturering eller hittar jag en annan någon annan plats

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Hej
    Från informationen PM antar jag du har lösa ditt problem Ja är det denna API-nyckel

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2012

Nåväl fungerar det också inte för mig som är samma sak med de andra. 90% av den tid som det visar översättning inte tillgänglig. Efter 3 dagar utan någon typ av stöd jag har nu tagit bort detta mod från mitt forum

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Har du försöker använda mindre översättningar språk? Eller Läs bara här inlägget om prestanda

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2012

Jag har försökt att bara välja språk att min medlemmar använder primära endast de europeiska språk. Varje gång jag ser det dock visar att inga översättningstjänster fanns tillgängliga. Sedan skulle jag behöva manuellt köra schemalagda aktiviteten att söka efter dem igen och det skulle plocka upp en eller kanske två högst. Jag skulle sedan se några minuter senare att än en gång hade inga tillgängliga översättningstjänster återigen. Så som jag betalat för installationstjänsten som jag inte kunde få detta fungerar oavsett vad jag gjorde. Men jag satt fortfarande med samma frågor och efter 3-4 dagar kämpar på min egen med någon hjälp eller svar här jag tagit bort den.

Så som sagt inte fungerar det för mig kan så jag ha en återbetalning

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2012

Dubbla inlägg

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Återbetalning ämnet diskuterades på PM

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen