Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 2 de 5 FirstPrimeiro 1234 ... PasadoLast
Resultados 11 para 20 de 48

Thread: Responder citando Qoute deixou de funcionar

As vosas palabras

E unha vez agian - NON tes que mudar o voso todo plugins código. Foi xa díxoche/díxote moitos cronometra - así que compracer parón - nunca conseguías tal información e é non certo. Sp Compracer o parón que escribe frases falsas.

Mais é preguntándome para manipular o VBSEO código, que éo, eu non teño que facer cambios ao código dun plugin?

Dicirme onde Im lying cando di dixo me para manipular o código e ti didnt dicirme a :P

Encantaría #prpers para ver este traballo, mais te o home é xeito a difícil de tratar, eu dont quere tratar unha empresa que ten a actitude ten

Tirou todo que i atopado baixo o zip e matado de todo o inclúe

Ten cada razón e correcto a un refund

1.) Como cliente youve insulted me ningúns paran, ten abundancia de plugins que didnt cáusame emite
    2.) Díxome para facer algo, entón nega dicir o?
    3.) Sinxelamente dont quere tratarche/tratarte agora, período

Hai leis protexendo clientes de cousas así Im preguntando e ten un correcto de preguntar, a FRUSTRACIÓN é tamén unha razón buddy
    Último editado por techanalyst; 12-10-11 en 15:55.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios)
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por techanalyst View Post
    As vosas palabras

E unha vez agian - NON tes que mudar o voso todo plugins código. Foi xa díxoche/díxote moitos cronometra - así que compracer parón - nunca conseguías tal información e é non certo. Sp Compracer o parón que escribe frases falsas.

Mais é preguntándome para manipular o VBSEO código, que éo, eu non teño que facer cambios ao código dun plugin?
    Te Ten +20 plugins. Foi preguntado para mudar código en 1. Tan si foi preguntado para mudar vbseo código. E si - é NON certo que tes que mudar código en todo o voso plugins - escribiu declaración falsa.

Rexistrado
    Outubro 2009

Dicirme onde Im lying cando di dixo me para manipular o código e ti didnt dicirme a :P
    Ningún problema primeiro escribiu:
    Pode non nin fai todos aqueles cambios, tamén utiliza vault wiki que son non indo para modificar o seu código, thats xusto molestando, cando trae un actualizar fóra de Enfermo ten que continuar facendo igual, con 20+ plugins nós xusto cant sentar e romper o sitio para probar se traballa ou non
    Entón dixo te que é non necesario de mudar código en todo plugins e a maioría de plugins non require calquera cambios de código onr algún outra integración. Así que xa soubeches que será non necesario de mudar todo plugins, aínda escribiu declaración falsa (probabelmente para facer ruído porque quixeches adk para refound withour calquera razón):
    Tendo que requirir para mudar código nun app que traballos, eu shouldnt non ten que manipular o código, que acontece cando ten alguén upgrade ou aplicar un patch a aquel software? Teño que volver e facer este dá un paso, con todo o meu actual plugins ten ningunha necesidade de facer algún disto.
    Dixo te outra vez que é non necesitado para mudar todo plugins, mais escribiu outra vez e ti el dentro moi escuro e xeito vulgar (aquilo é por que a vosa mensaxe foi tirado):
    PARA TODO ACTUAL PLUGINS HA AÍNDA o TO MANIPULA O CÓDIGO DOUTRO PLUGINS THEM de GET do TO que TRABALLA
    Tan ten el - foi non eliminado dificilmente. E sabe perfectamente o que fixo tan por favor non proba a facer calquera trampas con smiley afronta só porque tirou a vosa mensaxe vulgar. Ten o seu contido (envía o a ti en PM así que pode escribilo outra vez en xeito normal - recordar...).

O Éche/Éte que fixo declaracións sen calquera cuberta e probar a facer tormenta nun vaso de auga para forzar uso para refund cando hai non calquera razón para refund. Compracer parón. Todo as declaracións falsas futuras serán tiradas - ten ningún tempo para xogar dentro busca e agocho. É aquí para apoiar clientes tan agora - compracer di necesita máis axuda con este asunto?

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Ningún problema primeiro escribiu:

Entón dixo te que é non necesario de mudar código en todo plugins e a maioría de plugins non require calquera cambios de código onr algún outra integración. Así que xa soubeches que será non necesario de mudar todo plugins, aínda escribiu declaración falsa (probabelmente para facer ruído porque quixeches adk para refound withour calquera razón):

Dixo te outra vez que é non necesitado para mudar todo plugins, mais escribiu outra vez e ti el dentro moi escuro e xeito vulgar (aquilo é por que a vosa mensaxe foi tirado):

Tan ten el - foi non eliminado dificilmente. E sabe perfectamente o que fixo tan por favor non proba a facer calquera trampas con smiley afronta só porque tirou a vosa mensaxe vulgar. Ten o seu contido (envía o a ti en PM así que pode escribilo outra vez en xeito normal - recordar...).

O Éche/Éte que fixo declaracións sen calquera cuberta e probar a facer tormenta nun vaso de auga para forzar uso para refund cando hai non calquera razón para refund. Compracer parón. Todo as declaracións falsas futuras serán tiradas - ten ningún tempo para xogar dentro busca e agocho. É aquí para apoiar clientes tan agora - compracer di necesita máis axuda con este asunto?
    O voso non axudando o voso insulting, período

Quere un refund, dont querer o voso software, o voso non útil, irritating un IS de cliente non apoia

Te Tamén dixo foi traballando exceptúa :P que era un de dous asuntos importantes, a resposta con citar é máis importante a min que traducións, así que o seu NON traballando se o seu causando un asunto, nega os feitos literais sinxelos

1.) En orde para algo para ser considerado laborábel, tería que traballar sen interupting accións doutros compoñentes ditos - O voso plugin aclarando causado interuptions
    2.) Apoio - necesita para continuar para habilitar o plugin para probar outra vez e outra vez, rompendo os foros, insulting, ou irritating un cliente a ningún fin

Refund, o voso non axudando e eu DONT QUERER a vosa axuda, xusto lendo os vosos correos faime quere botar o meu monitor fóra dunha xanela

Theres Xeito a moita dor e padecendo para conseguir este laborábel
    Último editado por techanalyst; 12-10-11 en 16:37.

Rexistrado
    Outubro 2009

Encantaría #prpers para ver este traballo, mais te o home é xeito a difícil de tratar, eu dont quere tratar unha empresa que ten a actitude ten

Tirou todo que i atopado baixo o zip e matado de todo o inclúe

Ten cada razón e correcto a un refund

1.) Como cliente youve insulted me ningúns paran, ten abundancia de plugins que didnt cáusame emite
    2.) Díxome para facer algo, entón nega dicir o?
    3.) Sinxelamente dont quere tratarche/tratarte agora, período

Hai leis protexendo clientes de cousas así Im preguntando e ten un correcto de preguntar, a FRUSTRACIÓN é tamén unha razón buddy
    Non hai ningunha razón para refund:
    1.) Insulted? Que é escribindo sobre? Tamén pagou para vBET licenza - mesmo supondo que foi insulted o que ten que facer con vBET Licenza? Ten ningunha idea o que é escribindo sobre.
    2.) Tamén ter ningunha idea o que é escribindo sobre. E outra vez o que ten que facer con vBET licenza?
    3.) Non tes que - comprou xersei non tes que vir outra vez e outra vez á tenda. Comprou vBET Licenza e pagou para isto. Compracer nota que o apoio é libre - refund de nada é nada. Ti non pagado para apoio. Tamén mesmo ti - é a vosa decisión para rexeitar o noso apoio. Que ten común con vBET Licenza?

A frustración é ningunha razón para calquera refund - xa dixémoste que a nosa función aquí é para traballar e axudarte con vBET e non somos aquí para adestramento, traballando coas vosas emocións nin facer calquera psychoanalyze. Para os asuntos coas vosas emocións compracen ir a persoas apropiadas. Somos aquí para asuntos con vBET. E tamén outra vez - o apoio é libre Rexeitando o noso apoio dáche/dáte ningún correcto a refund.

Rexistrado
    Outubro 2009

O voso non axudando o voso insulting, período

Quere un refund, dont querer o voso software, o voso non útil, irritating un IS de cliente non apoia

Te Tamén dixo foi traballando exceptúa :P que era un de dous asuntos importantes, a resposta con citar é máis importante a min que traducións, así que o seu NON traballando se o seu causando un asunto, nega os feitos literais sinxelos

1.) En orde para algo para ser considerado laborábel, tería que traballar sen interupting accións doutros compoñentes ditos - O voso plugin aclarando causado interuptions
    2.) Apoio - necesita para continuar para habilitar o plugin para probar outra vez e outra vez, rompendo os foros, insulting, ou irritating un cliente a ningún fin

Refund, o voso non axudando e eu DONT QUERER a vosa axuda, xusto lendo os vosos correos faime quere botar o meu monitor fóra dunha xanela
    Outra vez compracer dicir exactamente onde é insulting te? Compracer recordar que foi a vosa mensaxe que foi tirada debido a vulgarisms. Xa dixémosche/dixémoste que as declaracións falsas serán eliminadas - se ten ningunha cuberta para as vosas declaracións comprace non o escribe ou será remover. Non aceptaremos máis mensaxes que son insulting te ata que dá frase exacta onde é insulting te.

Ninguén nega calquera feitos. O Feito é que é dicíndonos que ten asunto con cita. O Feito é que nunca vímolo no voso foro. O Feito é que ofrece te apoia con el do moi comezo. O Feito é que é non capaz de reproducilo. O Feito é que é non confirmado que é vBET asunto ou é o asunto existe nada.

Compracer nota que o apoio é libre e refund para algo que custa 0 é 0. Tamén é rexeitando o noso apoio. Tamén non tes que continuar habilitar imposibilitar plugin - pode darnos accede, pode traballar en caso de proba.

O Feito é que é escribindo declaracións falsas e foi xa probou. Quere refund e é berrando para forzarnos para refund utilizando declaracións falsas. Non deixaremos para que nunca máis. Estancia con feitos ou escribir nada.

Necesita máis axuda con este asunto?

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Non hai ningunha razón para refund:
    1.) Insulted? Que é escribindo sobre? Tamén pagou para vBET licenza - mesmo supondo que foi insulted o que ten que facer con vBET Licenza? Ten ningunha idea o que é escribindo sobre.
    2.) Tamén ter ningunha idea o que é escribindo sobre. E outra vez o que ten que facer con vBET licenza?
    3.) Non tes que - comprou xersei non tes que vir outra vez e outra vez á tenda. Comprou vBET Licenza e pagou para isto. Compracer nota que o apoio é libre - refund de nada é nada. Ti non pagado para apoio. Tamén mesmo ti - é a vosa decisión para rexeitar o noso apoio. Que ten común con vBET Licenza?

A frustración é ningunha razón para calquera refund - xa dixémoste que a nosa función aquí é para traballar e axudarte con vBET e non somos aquí para adestramento, traballando coas vosas emocións nin facer calquera psychoanalyze. Para os asuntos coas vosas emocións compracen ir a persoas apropiadas. Somos aquí para asuntos con vBET. E tamén outra vez - o apoio é libre Rexeitando o noso apoio dáche/dáte ningún correcto a refund.
    1.) Preguntando se eu MESMO LIDO as instrucións, dicíndome ti didnt facer un statment cando fixo
    2.) Eu cant uso VBet período o seu causando a moitos asuntos, por que quero utilizar algo que causa máis problema entón solucionaría?
    3.) Entón dime como para conseguir un refund en algo PODE NON UTILIZAR, que parte dont consegue aquí seriamente? O voso violating Paypals prazos de servizo, ten un refund política

VBET isnt Laborábel para min o período por que éo ti dont conseguir isto, Im non indo para romper o meu sitio máis para conseguilo para traballar, i tería que ser capaz de comprar un plugin instalar e ir, necesita a sacrice polos próximo de conseguir este laborábel

INSULTING

Quere refund PORQUE EL DOESNT TRABALLO, Im expondo a miña razón

Para conseguilo para traballar necesita para manipular un actualmente laborábel plugin, refund pide MÁIS que válido, apoio INSULTING e unhelpful

Informarei a paypal, thats fácil, porque o produto NON TRABALLA TAN ESPERADO, suposición o que #o seu unha regra no seu acordo propio

Outra vez o voso preguntándome para romper foro así que pode XOGAR

Non xusto cita hai outro plugins que non traballaba, por que quero pasar por isto contigo máis!!
    Último editado por techanalyst; 12-10-11 en 16:50.

Ninguén nega calquera feitos. O Feito é que é dicíndonos que ten asunto con cita. O Feito é que nunca vímolo no voso foro. O Feito é que ofrece te apoia con el do moi comezo. O Feito é que é non capaz de reproducilo. O Feito é que é non confirmado que é vBET asunto ou é o asunto existe nada.

Imposibilita VBet o problema marcha sinxelo, que máis teño que esperar e ver é roto o home é groso como viga de aceiro

Se compra un xersei e el freys dentro de 30 días, toma o atrás e eles tampouco refund me ou darme algo máis o seu sinxelo, ten nada para ofrecerme, ti ignorant período

Díxoche/Díxote o asunto, agora quere acceso aos meus foros admin taboleiro? POR QUE eu que, a vosa preocupación é só para o voso PROPIO plugin eu dont coidado se traballa nun vanilla sitio, el doesnt traballo en mina, i comprouno con intencións e entendéndoo mais el doesnt

Páxina 2 de 5 FirstPrimeiro 1234 ... PasadoLast

Tags para este tema