PDA

Ver Versión Completa: En consideración db diferente para vbet

tsak76
27-07-10, 10:06
como os sales de título. un db diferentes só para o caché vbet. como? eu creo que temos que editar un arquivo cunha información db ou crear un parche que podemos seleccionar db do AdminCP

kamilkurczak
27-07-10, 13:14
ok, eu mover este fío para solicitudes de funcións.
A proposta foi aceptada para a súa análise. Vou mostrar este fío para Michał e só pode pensar niso. Se aceptarmos que imos escribir sobre iso neste tema, e imos definir o estado fío adecuado.

Grazas,

steve
28-07-10, 13:10
ok, eu mover este fío para solicitudes de funcións.
A proposta foi aceptada para a súa análise. Vou mostrar este fío para Michał e só pode pensar niso. Se aceptarmos que imos escribir sobre iso neste tema, e imos definir o estado fío adecuado.

Grazas,

Isto sería óptimo, porque iso significaría, só temos que diariamente uns 8 GB de copia de seguridade en vez de 30 GB +: Eek:

Edit: o seu carácter de reposición substituídas 8 GB (sen o guión) con ***

vBET
24-01-11, 19:35
Olá Eu só quero lembrar que comece a traballar sobre esta solicitude. Aínda algunhas cuestións relacionadas con pouca protección contra a configuración errónea, pero eses son detalles.

Para conexións non son utilizadas as clases vBulletin piso de abaixo, nós engadimos posibilidade de configuración e soporte no noso código. Como escribín cuestións pouco para os parámetros de conexión incorrecta, estamos a traballar agora para facer posible para limpa-lo doadamente sen desactivar garras globalmente por un momento.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET Translator 4.10.1