Veure la Versió Completa: Dins consideració db diferents VBET
com sais títol. una base de dades diferent només per memòria cau VBET. Com? Suposo que hem de editar un arxiu amb una informació db o crear un pegat en el qual podem seleccionar db de admincp
kamilkurczak
27-07-10, 13:14
ok, jo em moc aquest fil per peticions.
La proposta va ser acceptada per a la seva consideració. Vaig a mostrar aquest fil per Michał i es pensa en això. Si ho acceptem anem a escriure sobre això en aquest tema, i anem a establir l'estat del subprocés adequat.
Gràcies,
ok, jo em moc aquest fil per peticions.
La proposta va ser acceptada per a la seva consideració. Vaig a mostrar aquest fil per Michał i es pensa en això. Si ho acceptem anem a escriure sobre això en aquest tema, i anem a establir l'estat del subprocés adequat.
Gràcies,
Això seria molt bo perquè significa que només tenim cada dia aproximadament còpia de seguretat de 8 GB en lloc de 30 GB: Eek:
Edit: la substitució de caràcters substituïts de 8 GB (sense el guió) amb ***
Hola. Només vull assenyalar que vaig començar a treballar en aquesta sol.licitud. Tot i això, alguns petits problemes relacionats amb la seguretat contra configuracions errònies, però aquests són detalls.
Per a les connexions que s'utilitzen les classes vBulletin baix, hem afegit la possibilitat de configuració i suport del nostre codi. Com he escrit petits problemes per als paràmetres de connexió errònia que estem treballant ara per fer possible netejar fàcilment sense desactivar els ganxos a nivell mundial per un moment.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):