PDA

Ver Versión Completa: Resolto Moitos problemas na instalación en vBulletin 5

rafail
30-09-15, 00:03
Ola, eu teño algúns problemas instalando en vBulletin 5
Eu teño cargado arquivos, configurar a miña chave de API de Google e todos os axustes necesarios en AdminCP

Cando intento importar o produto-vbenterprisetranslator.xml eu teño o erro:

[QUOTE]
Importación de Productos, Please Wait ...

[:]
Warning: require_once (... // vbenterprisetranslator_functions_admin.php): failed to open stream: Arquivo ou directorio en ... / inclúe / adminfunctions_product.php (881): eval () 'd code on line 2
Erro fatal: require_once (): Fallou a abertura necesaria »/home/forumsrv/public_html/core//vbenterprisetranslator_functions_admin.php '(include_path =' .: / usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home / forumsrv / public_html / core / inclúe / adminfunctions_product.php (881): eval () 'd code on line 2
[\\ QUOTE]

[\\ QUOTE]

Entón eu engade esa liña para o meu "+ núcleo + + inclúe config.php" para decalre o "['Misc'] ['admincpdir']"
[QUOTE] $ config ['Misc'] ['admincpdir'] = 'AdminCP'; [\\ QUOTE]
non vBulletin 5.1.9 non ten esta liña de patrón.

Como pode este xml pedir unha variable que non está presente ??

En todo caso, despois que instalou. Fun a vbet colocacións e engadiu a miña google api chave e pór todas as colocacións necesitadas.

Despois que eu editei o meu htaccess e engadiu primeira estas liñas (indicado no do-not-upload + ferramentas + regras redirección):
[QUOTE] RewriteEngine On
Opcións FollowSymLinks

RewriteRule ^\\?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)\\archive\\index.php\\(.*)?$ Arquivo \\ index.php? \\ $ 2 & language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule ^\\?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)\\$ index.php? language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule ^\\?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)\\(.*)?$ $ 2? Language = $ 1 [L, QSA]
[\\ QUOTE]

Non traballou en todo, calquera bandeira linguaxe i seleccionado lingua aínda era Inglés

Entón eu engade as liñas restantes do .htaccess:
[QUOTE] RewriteCond% {QUERY_STRING}! Redirixido =
Rewritecond% {QUERY_STRING}! = Facer
Rewritecond% {REQUEST_URI}! (AdminCP | modcp | ClientScript | cpstyles | imaxes | css | js | login | auth | ajax)
RewriteRule ^ (. *) $ Vbenterprisetranslator_front_controller.php? Redirixido = $ 1 [L, QSA] [\\ QUOTE]

Traballou, cando prema na bandeira lingua cambiou a linguaxe foro, pero .. os anexos de imaxe non foron mostrando e eu non podía facer sesión no AdminCP,
cando intento entrar AdminCP eu teño ese erro:
[QUOTE] O ficheiro de entrada especificado. [\\ QUOTE]

EDIT 2-10-15:

Compracer lido o meu último correo neste fío para conseguir axudado para instalar en vbulletin 5.1.9

Marcin Kalak
30-09-15, 08:10
Oi
Grazas Para a información sobre config.xml. As versións anteriores inclúen unha liña $config[ sonisc']['admincpdir'] = 'admincp';. Non sei por que foi tirado na versión máis tardía de vB.
O voso .htaccess Tería que parecer isto:

RewriteEngine On
Options FollowSymLinks

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [L,QSA]

<IfModule mod_rewrite.c>
RewriteEngine On

#In some cases where you have other mod_rewrite rules, you may need to comment out the following line
#and change it to match your folder name. This resets the other mod_rewrite rules for just this directory
#If your site was www.example.com/forum, the setting would be /forum/
#RewriteBase /

# Send css calls directly to the correct file VBV-7807
RewriteRule ^css.php$ core/css.php [NC,L]

# Redirect old install path to core.
RewriteRule ^install/ core/install/ [NC,L]

# Main Redirect
RewriteCond %{REQUEST_URI} !\.(gif|jpg|jpeg|png|css)$
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule ^(.*)$ index.php?routestring=$1 [L,QSA]

# Because admincp is an actual directory.
RewriteRule ^(admincp/)$ index.php?routestring=$1 [L,QSA]
</IfModule>

<IfModule mod_deflate.c>
AddOutputFilterByType DEFLATE application/atom+xml \
text/javascript \
application/x-javascript \
application/javascript \
application/json \
application/rss+xml \
application/vnd.ms-fontobject \
application/x-font-ttf \
application/xhtml+xml \
application/xml \
font/opentype \
image/svg+xml \
image/x-icon \
text/css \
text/html \
text/plain \
text/x-component \
text/xml
</IfModule>

<IfModule mod_expires.c>
ExpiresActive On
ExpiresByType application/x-javascript A1209600
ExpiresByType text/javascript A1209600
ExpiresByType application/javascript A1209600
ExpiresByType text/css A31536000
ExpiresByType image/x-icon A2592000
ExpiresByType image/icon A2592000
ExpiresByType application/x-ico A2592000
ExpiresByType application/ico A2592000
ExpiresByType image/gif A2592000
ExpiresByType image/jpeg A1209600
ExpiresByType image/jpg A1209600
ExpiresByType image/png A1209600
ExpiresByType application/x-shockwave-flash A1209600
ExpiresByType font/ttf A2592000
ExpiresByType font/otf A2592000
ExpiresByType font/x-woff A2592000
ExpiresByType image/svg+xml A2592000
ExpiresByType font/truetype A2592000
ExpiresByType font/opentype A2592000
ExpiresByType application/x-font-woff A2592000
ExpiresByType application/vnd.ms-fontobject A2592000
</IfModule>

<IfModule mod_headers.c>
Header set Connection keep-alive
<filesmatch "\.(ico|flv|gif|swf|eot|woff|otf|ttf|svg)$">
Header set Cache-Control "max-age=2592000, public"
</filesmatch>
<filesmatch "\.(jpg|jpeg|png)$">
Header set Cache-Control "max-age=1209600, public"
</filesmatch>
<filesmatch "\.(eot|woff|otf|ttf|svg)$">
Header set Cache-Control "max-age=2592000, public"
</filesmatch>
# css and js should use private for proxy caching https://developers.google.com/speed/docs/best-practices/caching#LeverageProxyCaching
<filesmatch "\.(css)$">
Header set Cache-Control "max-age=31536000, private"
</filesmatch>
<filesmatch "\.(js)$">
Header set Cache-Control "max-age=1209600, private"
</filesmatch>
</IfModule>

RewriteCond %{QUERY_STRING} !redirected=
RewriteCond %{QUERY_STRING} !do=
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images|css|js|login|auth|ajax)
RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php?redirected=$1 [L,QSA]

Por favor me enviar un PM detalles de acceso para Admin CP e FTP. Gustaríame comprobar as súas opcións.

rafail
30-09-15, 11:59
Cando i puxo que htaccess i pode non login en admincp, di "ningún ficheiro de entrada"
Envioute pm con admin contrasinal
ftp É imposibilitado e i accédeo por cpanel
Se necesitou @let me

rafail
30-09-15, 12:04
Envioute tamén ftp login pm

Marcin Kalak
30-09-15, 15:30
Para imposibilitar engadir código de lingua a un attachment no voso foro:
Engadir a AdminCP->vBET->Opcións de Tradución->Ignorar URLs:

/filedata/
/fetch
/image.php.
Para arranxar un asunto con AdminCP, tenta apagar en server colocacións FastCGI.

rafail
30-09-15, 16:05
hai non tal opción en admincp e fastcgi é xa fóra

Marcin Kalak
30-09-15, 17:11
Esta opción tería que ser nun AdminCP->vBET->Opcións de Tradución->Ignorar URLs. Es seguro imposibilitas FastCGI?

rafail
30-09-15, 18:11
i Engadiu urls, engadiu o htaccess te proporcionado e i conseguía caracteres brancos e podería non login a admincp. fastcgi É nin sequera instalado na miña server

Marcin Kalak
30-09-15, 19:51
Has mod_reescribir habilitado? En phpinfo é escrito que FastCGI é habilitado.

rafail
30-09-15, 21:39
CGI é habilitado, non FastCGI. FastCGi É nin sequera instalou. phpinfor Voces cgi/fastcgi porque significa un ou outro.
Tentou utilizar DSO, abre cpanel mais i conseguir un erro en páxina principal: Aviso: non Pode modificar información de cabezada - as cabezadas xa enviaron .../Inclúe/vbenterprisetranslator_funcións.php En liña 223
Tamén cando i virou a dso e engadiu o htaccess contido i conseguía caracteres brancos en foro (en default english lingua)
i Engadiu as 3 liñas en ignorar urls.

Tan i virado atrás a CGI (non GIde FASTC) e tirou o htaccess liñas así que o foro pode traballar.
Podo non understund esta situación, é alí calquera xeito pode traballar ou non? Tente mesmo probouno en vbulletin 5.1.9? Necesito axuda aquí, i proporcionoute con ftp e admincp credenciais o que máis ten que i facer para conseguilo traballa?

Marcin Kalak
01-10-15, 18:44
Si probamos vBET en vB 5.1.9. Sospeito que isto é un problema co server configuración. Compracer tentar outra vez utilizando o DSO. Se despois de completar .htaccess Verás as páxinas brancas tentar imposibilitar provedores de tradución en AdminCP->vBET->Dispoñibilidade de Provedores da Tradución. Has mod_reescribir habilitado?

rafail
02-10-15, 07:08
En provedores de Tradutor só google era activo desde comezo.
mod_Reescribe é instalado por default por apache
dso Excepto desde caracteres brancos, dáme o Aviso de erro: non Pode modificar información de cabezada - as cabezadas xa enviaron .../Inclúe/vbenterprisetranslator_funcións.php En liña 223

Marcin Kalak
02-10-15, 07:13
Terte probou o voso DSO após o meu último correo? Corrixín un pouco un vBET ficheiro e gostaríame ver se o DSO traballará. Este aviso e a páxina branca son sabidos asuntos cuxa roda de solución tería que ser máis fácil.

rafail
02-10-15, 11:06
TRABALLOU.

Un cuestiona, sould i deixa as liñas enviáchesme encima ignorar urls?
Tamén cando i selecciona unha lingua o encoding necesidades de ser #chegar navegador a unicode para exhibición caracteres correctos. É alí un xeito de mostrar lingua traducida sen necesidade de seleccionar encoding en navegador?

Marcin Kalak
02-10-15, 11:31
Non tira ignorar o URL. Isto deixa o voso attachments non será parsed. Se ves unha páxina branca non mudas o server configuración, as páxinas brancas normalmente significa asuntos con conexión a un provedor de tradución.
Xa ollo e probas de carácter encoding asuntos.

rafail
02-10-15, 11:34
Tamén en páxinas traducidas a imaxe attachemnts non é mostrado. Compracer control que tamén

rafail
02-10-15, 13:15
Mudei Linguas e Lingua>de frases o director>edita as colocacións e Carácter "de HTML editado Puxeron" a UTF-8 "" e o encoding o asunto solucionou.
O problema único agora é que attachments non é mostrado en páxinas traducidas

Marcin Kalak
02-10-15, 13:30
Poderías mostrar tal ligazón onde attachments é mostrado en páxina traducida non, e onde non aparecen na páxina traducida?

rafail
02-10-15, 17:22
Arranxei attachments por facer unha reparación en attachment mesas (admincp>a reparación/optimiza mesas)

A miña conclusión (a todo vb5 usuarios que queren instalar este plugin nos seus foros):

Isto addon tivo algúns problemas de instalación que foron arranxados con Marcin "Kalak" Axuda (Moitos Agradece)

Para instalalo en Vbulletin 5.1.9 necesitas para editar "/o núcleo/inclúe/config.php" Por engadir esta liña no fin del:

$ Config [Misc '] [' admincpdir '] =' AdminCP ';

O procesador de PHP ten que ser "DSO" , non "CGI". Tan se has "cgi" te ter que chage o a DSO "" no voso server. En WHM cpanel pode ser mudado por ir a configuración "de Servizo>Configura SUE de anuncio do PHPxec" E seleccionar alí "PHP 5 Handler" a DSO. ""

O .Htaccess Tería que ter no empezando estas liñas:

RewriteEngine On
Opcións FollowSymLinks

RewriteRule archive / index.php? / $ 2 & language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule index.php? language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule $ 2? Language = $ 1 [L, QSA]

E ao final estas liñas:

RewriteCond% {QUERY_STRING}! = Busca
Rewritecond% {QUERY_STRING}! = Facer
RewriteCond %{URI_de PETICIÓN} !(Núcleo|admincp|modcp|clientscript|cpstyles|imaxes|css|js|login|auth|ajax)
RewriteRule ^(.)$ vbenterprisetranslator_Controlador_de fronte.php?Redirixido=1$ [L,QSA]

Te Ten que engadir engadir a AdminCP- ">vBET->Opcións de Tradución->Ignorar URLs":

/filedata/
/Ir buscar
/Imaxe.php

E ir a Admincp ">Linguas e Lingua>de frases o director>edita colocacións" e editar "Carácter de HTML Puxo" a UTF-8. ""

E Vbet Traducir plugin traballará en Vbulletin 5.1.9
EDIT 27-12-15: despois de que algúns controis mellores i atopado moitos problemas, as páxinas nin sequera traducidas e moitos db erros occured....

Marcin Kalak
02-10-15, 19:16
Son feliz que axudeite. Na liberación próxima vBET non será necesario de mudar o config ficheiro.

rafail
02-10-15, 19:47
Un máis cousa Marcin, en htaccess "|o núcleo" ten que ser engadido en RewriteCond %{URI_de PETICIÓN}
Tan tería que parecer isto:

RewriteCond %{URI_de PETICIÓN} !(admincp|modcpclientscript|cpstyles|Imaxes|css|js|login|auth|ajax|núcleo) (editado #o meu guía por riba de)
Máis os avatares non serán mostrados (o acceso negado)

Grazas

Marcin Kalak
02-10-15, 20:00
Moitas grazas Para a información.

rafail
27-12-15, 14:45
Só para informar que despois de que tal foro de cambios actuaba pesimamente, algunhas páxinas traballaron ben tan i dito mais i decatouse moitos db erros e problemas en traducións. Moitas páxinas eran nin sequera traduciu. Tan i tirado vbet (moi duro de facer xa que tivo moitos entried en base de datos).

Esperando un actualizar aquilo traballo cheo en vb 5.1.9 e non causando tales problemas.

Marcin Kalak
28-12-15, 11:22
A versión actual vBET tería que traballar para vB 5.1.9. Ningunha tradución de páxina pode ser causa exhaustion límites de traducións. Nun por riba de configuración probei vBET para vB 5.1.9. Se tes algún outros asuntos compracen crear un tema novo.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations