PDA

Ver Versión Completa: Resolto vbet non vai volver ao inglés para os clientes mediante bandeiras de rodapé

Michael
24-12-09, 21:54
vbet non vai voltar a inglés empregando os sinalizados de rodapé:

Adolescente Foros> Axuda> Teen | Consello Adolescente & Soporte | Teen Chat <<(http://www.teenforumz.com/)

vBET
25-12-09, 18:28
Eu vexo iso. Tamén vexo que funciona despois de moito tempo - por favor me diga cal é o seu valor para Admin CP - vBET> -> Misc -> Tempo de cookies Idioma vivir?

Michael
25-12-09, 18:29
Que está no estándar que está fixado en 10.

vBET
25-12-09, 18:32
O estándar é 1. Por favor, configure-lo de volta a 1 e contar o resultado.

Michael
25-12-09, 18:34
Perfecto! Grazas. Debo cambiar e esquecido. Eu recollo esta configuración significa que o cookie de seguimento vbet morre tras 1 minuto de inactividade correcto?

vBET
25-12-09, 18:50
É en segundos e é a franxa traducións, aínda que pasa redireccións. Imos investiga-lo de calquera xeito, xa que existe script especial incluído, que debe recoñecer que ela non era realmente humana redirección. Pero feliz que teña solución agora:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1