PDA

Ver Versión Completa: Axuda en varios idiomas

dfe
13-12-09, 15:26
Ola

Acaba compras e instalado o tradutor do produto, brillante!

Aquí está o que eu tamén estou tentando conseguir. En SA temos dúas principais linguas, inglés e Afrikaans.

A maioría dos artigos do meu foro están en inglés, pero moitas veces, haberá algunhas respostas a un posto de inglés en Afrikaans. Existe algunha maneira de traducir automaticamente o africâner ao inglés só para usuarios que optar por facelo?

vBET
13-12-09, 18:56
vBET pode recoñecer automaticamente linguaxe de novos lugares e neste momento non hai ningunha tarefa que permiten comprobar as mensaxes existentes e cambiar estes. Para os lugares existentes, se o desexa, poderá editar o artigo e engadir lang e langtitle bbcode manualmente.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations