PDA

Ver Versión Completa: Resolto vBET non funciona cando o PHP é executado como un módulo do Apache

moman
26-10-10, 01:26
Ver esta tema:

A cuestión aínda está aí.

Gustaríame moito de volver a correr php como módulo do apache, para que eu poida aproveitar da APC para carga máis baixas do servidor. Con todo, facelo seguir o meu actualice a PHP 5.2.14 como se comenta no tema anterior breaks vBET para non-cached traducións. Páxinas son simplemente en branco, sen mensaxes de erro ou avisos, para calquera traducións que aínda non están na caché.

Cando optar polo PHP como unha aplicación CGI, todo funciona ben. Pode que outro ollar para ver se non pode publicar calquera luz sobre isto? Todas as ideas acerca do que podería estar a suceder?

moman
26-10-10, 01:31
Wow-falar de sorte!

Resolve o problema desactivando o "Demora entre as traducións" configuración.

Tes algunha idea de por que isto funcionaría en PHP 5.0.77 como un módulo do Apache, pero non en PHP 5.2.14? Que funcións é que isto utilizar o recurso?

kamilkurczak
26-10-10, 07:29
Ola,
Eu vou preguntar sobre isto e escribir aquí Michał

kamilkurczak
27-10-10, 11:33
Este sitio usa esa función:
time_nanosleep (), pero eu verifiquei e esta é compatible con PHP versión 5.
Este dispoñible para as versións de Windows a continuación 5.3.

Ten unha boa versión de PHP, pero probablemente ten un problema na súa versión de PHP.
Aquí tes unha lista completa de funcións da súa versión: PHP lista de extensións:: Listado de todas as extensións cargado (http://www.satya-weblog.com/tools/php-extensions-list.php?expand =*)
Podes atopar alí un time_nanosleep ().

Podemos facer unha proba con este recurso.
1. editar o arquivo php:

forum root/includes/vbenterprisetranslator_functions.php
2. atopar e comentar:

if ($subTranslated && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_google_delay']) {
3.paste despois desta liña (se o comentario)

if ($subTranslated && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_google_delay'] && function_exists('time_nanosleep')) {
4. ir ao seu AdminCP e activar esta opción.
Se vai ser un traballo - vostede ten un problema coa súa versión do PHP (algunhas cuestións - porque time_nanosleep función non existise).

moman
27-10-10, 15:27
Fixen un arquivo de proba, e function_exists ('time_nanosleep') é falsa. Non sei por que sería o caso.

Eu estou nun servidor unix - todas as ideas? Grazas pola resposta!

kamilkurczak
27-10-10, 16:07
é falsa, senón que debe ser verdade porque no php 5 deste exsist función:
PHP: time_nanosleep - Manual (http://php.net/manual/en/function.time-nanosleep.php)
No post anterior eu colei un url á páxina web con todas as funcións do seu relase PHP.

así que ten un problema na súa versión de PHP.

O que ten que facer?
-Reinstalar o PHP ou instalar unha nova versión
-Escribir sobre iso ó soporte PHP

Esta non é unha cuestión vBET así que vou marcar este fío resolto.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET translator 4.10.1