View Full Version: Ratkaistu LISÄÄ BUGIT - Voit ajaa minut hulluksi.
Käytettäessä Microsoft kääntää sivuja saada 500 internal server error!
Tällä asialla on kiire. Google esti minua tänään.
I cant varaa maksaa v2.
Ja kun minä tarvitsen Microsoft vaihtoehto se doesnt työtä.
Omat sivut ovat kaikki kääntämisen tyhjän kanssa Google v1.
Tarvitsen tätä kiinteä asap kiitos!
Saan 500 internal server error käännettäessä sivua mircosoft!
Simon Lloyd
28-09-11, 17:39
Oliko Google estää sinua?, Minulla on samanlainen ongelma, että lankaa otsikot puuttuu ja käännetty teksti on tyhjä, mutta jos vaihdan eri kielille Ketjun otsikko ... jne. näyttävät
Näyttää siltä, he tekivät, mutta olen recenly virkeänä minun koko db, joten ive ollut tehdä paljon enemmän puheluita kuin normaalisti.
Sen luultavasti 24h estää, mutta se silti doesnt auttaa Microsoft vaihtoehto doesnt työtä.
Näen tämän MOD kuolevan, MS vaihtoehto on rajallinen, ja Google on ryhtynyt palvelun pois.
Kyllä, jos osia puuttuu, olet estetty.
Simon Lloyd
28-09-11, 17:54
Hmmm, 24 tunnin lohko, ihmettelen jos thats tapauksessa minun kanssani kuin nykyään kielletty Baidu hämähäkki on ollut noin 350 sivustoni kenenkään aikaa (rakennettu mod päästä eroon niistä), ne estävät yhden kielistä tai kaikki käännökset ?
Siellä tulee olemaan maksetaan käännöspalvelu jota tukee uusimman version vBET.
Jos kielto hämähäkkejä sivuja ei koskaan indeksoitu kukistamalla kohta.
LOL, yritin maksaa, käytin 1000000 merkkiä 10mins @ 20 dollaria
Jos haluat alkaa maksaa 1000 dollaria: t liikennettä sitten sen ratkaisun luulisin.
Simon Lloyd
28-09-11, 18:11
Re: hämähäkit, ymmärrän että vaan Baidu hämähäkit tuoda vähän liikennettä, mutta todella paska koko teidän resursseja, joten en nyt kieltää eniten Kiinan ja muiden roskaa hämähäkit:
Baidu
Ichiro Mobile
Soso
Sogou
Psbot
Yandex (venäjä Yahoo)
Lumimies
spinn3r
.... Voisin jatkaa:)
No jos en saa näitä erityisesti käännösten takaisin minun täytyy mennä maksanut mutta minun käännökset .. jne. osuus on jo lähes 12 miljoonaa URL ja paljon Sivuni paljon sisältöä, jotta voin nähdä minua polkumyynnin tuki muun maailman minun foorumeilla, mikä on todella sääli. Sain selvitetty minun välimuistit (vieras ja tietokanta) ja sai 9GB tilan takaisin!
No, minä virkistyneenä selaimeni joka oli 6GB, luota minuun, ja että monet URL cant varaa v2 API, useita tuhansia.
Re hämähäkin, sivut vain saada käännetty kerran, niin onko Baidu se tai käyttäjä tai Google ei ole merkitystä.
Joten esto hämähäkkejä, on turhaa.
Toivon MS API toimii, mutta ive tehnyt joitakin käsittelyssä ja sen rajoitettu 50 puhelua minuutissa, jonka olen erittäin varmasti riittää tukemaan useimmilla foorumeilla.
Matka fanit (http://www.travel-fans.com)
Simon Lloyd
28-09-11, 18:23
50 puhelua minuutissa? Hitto!, että todennäköisesti tarkoittaa, että jäljellä 59,99 sekuntia foorumini saa mitään käännöksiä:), mitkä ovat niiden sääntöjen välimuistin käännökset, tiedätkö?, se ei olisi kovin paha, jos voimme pitää käännökset se merkitsee hidastumista trnslations muutaman kuukauden, mutta eventualy se kiinni!
Minulla on samanlainen ongelma käännökset Englanti (oletus) ei toimi. Jos vaihdan v2 se toimii toisen, sitten seuraavalla sivulla kuormitus ei. Jotain on jopa Google Translate.
Onko MS vaihtoehto toimi sinulla tavenger5?
Myös sama tapahtui minulle kun olin ottanut MS Käännä. Palvelin ei ole Yhteyden ja ajoitus ulos.
Sen ajanhukkaa muutenkin, MS raja on 4m merkkiä kuukaudessa.
Kun olin ottanut v2 Google käytin 4m merkkiä noin 15 minuuttia.
Vaikka haluaisinkin maksamaan $ 1000 50m merkkiä (max per kuukausi) Googlen, id käyttää niitä päivinä.
Tämä MOD on kuollut, ellei vBET löytyy ilmainen tapa se jatkaa.
r.dziadusz
29-09-11, 10:02
Ei ole mitään rajaa 50 CAL minuutissa Forms MS, myös juuri nyt, jos et käytä Google API v1 ei ole cache aika elää rajoittaa.
Tietoja ongelmaa, kuvaile sitä, otat Microsoftin API, ja se ei toimi, varmista, että olet konfiguroida vBET oikein, ja jos olet varma siitä ota PM sinun pääsy palvelimelle / adminco, voisin tarkista ne paikalleen
Ehdotan lukea täältä:
Käännös API käytön rajoitukset (AJAX)
4m merkkiä kuukausi / 400k tuntia ei riitä.
Olen selvittänyt ongelmani, kuten on tavenger5 jolla on sama ongelma.
Kun otan käyttöön MS vaihtoehto, saan 500 server error kun käännän sivua selaimessa.
En tarvitse PM minun Palvelimen yksityiskohdat, jos hän on kysymys myös siinä oltava teidän testifoorumi.
Riippumatta, se on ajanhukkaa, tämä mod ei toimi nyt Google on menossa maksettu.
Kukaan ei varaa maksaa $ 1000'sa kuukausi, ja vapaa vaihtoehtoja ovat alhaisiksi.
Se on perseestä, mutta tämä on kuollut ellei löydät ratkaisun, paremmin kuin nykyiset.
r.dziadusz
29-09-11, 10:46
Kyllä olen lukenut sen ja on selvästi sanonut, että ei ole mitään rajaa 50 CAL p / m, myös 500 error kysymys ei näy minun testifoorumi.
Mutta kokeile tätä ratkaisua: löytää, jos on olemassa in your forum root kansion
vbet_translation_options
4m merkkiä kuukausi / 400k tunnissa - on mitä sanoin myös.
Minä laskea 10000 kierre foorumi on noin 450 miljoonaa merkkiä.
Jotta kestäisi 112 kuukautta kautta MS tai maksaa 9000 dollaria Googlen kautta v2.
Onko tämä sinusta ok?
****************************-
Olen etsinyt kansioon. Ei ole olemassa root tai / forums /
r.dziadusz
29-09-11, 11:01
Kyllä, teemme miten ratkaista rajoittaa ongelmaan, myös välimuistissa olevat tiedot vähentävät määrää käännös.
Mutta 500 virhe ongelma, lue huolellisesti tämä viesti: vBET 3,5 Lyö vapauttamalla
Ja kiinnittää huomiota, että on tarpeen lähettää vbet_translation_options teidän foorumi root, ilman tätä MS ei toiminut, ja siellä on paljon puutetta on käännöksiä
Tietenkin välimuistissa olevan tiedon vähentää käännökset.
MUTTA 10000 kierre foorumi kestää 100 + kk täysin välimuisti.
Se on yli 8 vuotta!
LOL.
r.dziadusz
29-09-11, 11:10
Kuten sanoin Työskentelemme ideoita, jotka voisivat auttaa meitä parantamaan tuotetta joka päivä, Onko ongelma vielä olemassa?
Se kinda toimii nyt.
Italian doesnt kuitenkin (mahdollisesti muut), joka on outo, MS tuki Italian.
http://www.computer-juice.com/forums/it/
Sivuja ei täysin kääntää... rakentaa minun ensimmäinen tietokone-mitä sinä luulet? -Yleinen hardware chat - computer juice ( Japani ) (http://www.computer-juice.com/forums/ja/f10/my-first-computer-build-what-do-you-think-33697/) pohjassa sivun teksti puuttuu.
http://www.computer-juice.com/forums/zh-CN/f10/please-help-me-my-computer-build-19586/
Tässä on mitä ajattelen.
MS raja on saavutettu jo.
Joten ...
Mikä ratkaisu on nyt? Minulla ei ole keinoa kääntää tehdä I!
r.dziadusz
29-09-11, 11:27
Jos olet varma olet estänyt Google (jos ei voit tehdä Tet täältä: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html # post1728) voit kirjoittaa heille reaccess IP (Sanotaan myös jälkeisessä annoin teille), jos käytät ei "vain google", joten lähinnä Microsoftin API tulet rajojasi hitaampi
Muista myös että vBET ei voi muuttaa google / MS rajoja, nyt voimme tarjota myös Googlen API V2 Comercial käyttäjille, mutta etsimme muita tapa kääntää
Mitä tapahtuu, kun Google sammuttaa v1 API?
Niin mikä sitten on ratkaisu?
Tämä ei ole pitkällä aikavälillä korjata, on se.
Juoksin testi:
Alkaen käännöskoe
Testitulos: {"responseData": {"translatedText": "powitanie"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
Test virhe:
Connection (ms): 91,19482421875
Luulen sen työ, poistin vBET jonkin aikaa ja näyttää olen vapautetuksi.
Tämä on silti vakava, ei ole ratkaisua kun v1 saa pois päältä.
Jos olisin sinä olisin etsivät parempi ratkaisu, nopea tai asiakkaiden on lähdettävä.
Nope.
Broken uudelleen.
EU nu potti obţine nimic Pentru inregistra periaat microfon MEA. - Multimedia şi codec-uri - Juice tietokoneeseen (Romana)
Alkaen käännöskoe
Testitulos: {"responseData": {"translatedText": "powitanie"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
Test virhe:
Connection (ms): 88.702880859375
Onko tämä Google estää tai jotain muuta, koska jos otan käyttöön V2 se toimii hienosti!
Ah, tässä sitä mennään.
Alkaen käännöskoe
Testitulos: {"responseData": null, "responseDetails": "Epäillyt Käyttöehdot Abuse. Katso http://code.google.com/apis/errors", "responseStatus": 403}
Test virhe:
Connection (ms): 583,18505859375
Im asennuksen poisto, i cant käyttää tätä enää. Se on roskaa.
r.dziadusz
29-09-11, 12:09
Ole hyvä harkita oman päätöksensä, teemme sitä
Minulla ei ole valinta, se ei voi toimia.
Silloinkin kun käännetään, jos minulla on 10 uutta ketjua päivässä Tämä on noin 9 miljoonaa merkkiä kuukaudessa.
Joten MS ei koskaan selvitä. Se ei voi toimia pienillekin foorumeilla.
Big foorumit on mahdotonta toimia.
Mitä sinä työskentelet? Miksi minun pitäisi odottaa?
r.dziadusz
29-09-11, 12:49
Joka päivä yritämme parantaa käännös-järjestelmä ja serach muita käännöksiä API, ale monen käyttäjän Tässä rajat on enaugh, oletko lukenut / käyttää tätä: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet -performance.html
Simon Lloyd
29-09-11, 13:04
Näyttää siltä, Google on myös rajoittaa päivittäistä kehottaa transaltions V1!, Tämä on hyvin surullista, jos minun poistaa tämä modi sitten minä on monia tuhansia viestiä, että minun täytyy muokata.
Tässä esimerkki yhdestä Sivujeni ei käännetä: http://cellphoneforums.net/rim- **********/ t335709-a.html
Edit: Luulen siellä suodatin sivuston "b lackberry" (ilman tilaa)?
r.dziadusz
29-09-11, 14:00
Se ei ole vBET bugi lue minun viesti throubleshooting subforum: CLICK! (Http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/2425-major-translation-issues.html), jossa voit myös osallistua, tai avaa uusi viestiketju muille asiasta luvulla.
Tämä ongelma on noin rajoja, mutta vBET itsessään ei ole vaikutusta siihen
Simon Lloyd
29-09-11, 14:12
Tässä esimerkki yhdestä Sivujeni ei käännetä: http://cellphoneforums.net/rim- **********/ t335709-a.html
Edit: Luulen siellä suodatin sivuston "b lackberry" (ilman tilaa)? Vain tarkistanut kierre ja thats juuri niin kuin minun on!
r.dziadusz
29-09-11, 14:34
@ Snake: Sinulla 403 virhe, tämä on luultavasti coused ole, koska liian pitkät viestit - (ei virhe), mutta koska monille pyyntöön sekunnissa, yritä vihjeen:
Ensinnäkin, tutustu jos olet edelleen jumissa Google, jos kyllä-http: / / www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html # post1728, kun yhteys on auki:
admincp -> vBET -> translation Options -> välinen viive käännökset yrittää kasvattaa tätä arvoa, ja tutustu jos Google estää sinua enää
HUOMAUTUS: Älä käytä suuria arvoa, koska se hidastaa suorituskykyä
Ive poistettu, tämä mod ei ole tulevaisuutta, voit vastata minun poistaa ongelma säiettä.
Huomaa, että vBET 3.5.0 on beta-vaiheessa ja se on selkeästi kuvattu download osiosta:
Lataa viimeisin beta (epävakaa) liittyvä versio vBulletin 3.x - vBET 3.5.0
Se on kuvattu selkeästi, että tämä versio on epävakaa - jokainen käyttää Beta-versio sen oma riski ja hän tietää, että se on epävakaa.
Beta-versio on normaali osa jokaisen Ohjelmistokehitys - vBulletin ja muita modeja myös vapautuu beta-version.
Jos kysymyksiä - vain ilmoittaa sen meille, jotta voimme ratkaista sen ja jos se on kriittinen palata uusin vakaa versio on vielä käytettävissä latausosiosta:)
Sen ajanhukkaa muutenkin, MS raja on 4m merkkiä kuukaudessa.
Kun olin ottanut v2 Google käytin 4m merkkiä noin 15 minuuttia.
Vaikka haluaisinkin maksamaan $ 1000 50m merkkiä (max per kuukausi) Googlen, id käyttää niitä päivinä.
Tämä MOD on kuollut, ellei vBET löytyy ilmainen tapa se jatkaa.
Kuten sanoin Työskentelemme ideoita, jotka voisivat auttaa meitä parantamaan tuotetta joka päivä, Onko ongelma vielä olemassa?
Tässä on mitä ajattelen.
MS raja on saavutettu jo.
Joten ...
Mikä ratkaisu on nyt? Minulla ei ole keinoa kääntää tehdä I!
Jos olet varma olet estänyt Google (jos ei voit tehdä Tet täältä: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html # post1728) voit kirjoittaa heille reaccess IP (Sanotaan myös jälkeisessä annoin teille), jos käytät ei "vain google", joten lähinnä Microsoftin API tulet rajojasi hitaampi
Muista myös että vBET ei voi muuttaa google / MS rajoja, nyt voimme tarjota myös Googlen API V2 Comercial käyttäjille, mutta etsimme muita tapa kääntää
Mitä tapahtuu, kun Google sammuttaa v1 API?
Niin mikä sitten on ratkaisu?
Tämä ei ole pitkällä aikavälillä korjata, on se.
Haluan jakaa minun vaihtoehtoinen ratkaisu
Mielestäni tämä modi ei koskaan kuollut, ja tulee mennä eteenpäin, koska sen perus potentiaalia: suurempi meidän foorumi, liikennettä ja tuloja, ja niin kauan vBulletin käytetään edelleen ykkösvalinta foorumi ohjelmistot. Tulee aina ratkaisu, ja aina olla yksin
ehdotan jälleen minun ominaisuudesta täällä:
Manuaalinen muokkaus muut käännöksen tulos / cache, admin
sen ei tarvitse moottoria käännöstä siellä ollenkaan (niin riko kenenkään tos tai rajoitus), vain manuaalisesti käännös ihmisen, rajaton, turvallisen ja parhaan käännöksen tuloksen riippuen siitä, kuinka paljon henkilö kääntää abillity. Admin / henkilöstö / moderaattoreilla / jäsenet voivat osallistua auttamaan manuaalinen käännös
oikeastaan koska vieläkään ei anna tätä ominaisuutta pyytänyt viime vuonna vielä edellä kierre, minä ja yksi minun henkilökunnan jo tehnyt tätä jo jonkin postitse noin 20.000 virkaa muutaman kuukauden lisätään käsin kääntää, sen tekee yhteistyötä google kääntää postissa. Sen ei ole täydellinen methode, mutta olen tyytyväinen tarpeeksi siihen, ja jokainen ymmärtää käännöksen tulos, kunnes toiminto pyytää edellä on esitetty
Olen siis vain muokkaa viestiä, admin / henkilökunta, koska he voivat muokata kuka tahansa lähettää, ja lisää tämä alle alkuperäisen postitse (poista tilan jälkeen / notranslate, ja / quote) saada se toimimaan omassa viesti
[Quote]
Tämä on manuaalinen kääntää tekstin (tai manuaalinen kääntää tiedon kuva)
[notranslate]
Your manual translate text here
[/notranslate ]
[/quote ]
the result are like this
http://i291.photobucket.com/albums/ll284/basketmen/manualtranslation-1.jpg
http://i291.photobucket.com/albums/ll284/basketmen/manualtranslation2.jpg
because the experiment and experience until now, my staff got little tricks too, to make the manual translation a lot faster, even i am not realized it before, so no problem for manual translation speed for me, if this feature request can given
Hi. Luin juuri koko lanka alusta alkaen ja sai myös muutamia lisää tietoa asiasta.
Google-käännös API v1 valmistautuu suljetaan, niin ne laittaa enemmän rajoituksia, mikä ei ole yllättävää - tämä oli ilmoittanut kuukautta sitten.
Poistaminen koko välimuisti ei ollut fiksu idea. Voit valittaa nyt, että se tulee olemaan kallista sinulle gor käännöksiä (joka sinulla jo ilmaiseksi), mutta se on turhaa - se on Google-käännös API v2 joka laskuttaa sinua ei meille. Ole hyvä ja osoita valittaa Google. Täällä voimme vain kertoa, että huomasimme mielipiteenne eikä meillä ole mitään vaikutusta tällä alalla.
Käytä Microsoft testaaja (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post1729) ja selvitä, mistä se jotain vikaa Microsoft yhteys. Jos ei sitten lähetä käyttöoikeustiedot yhtä Radek pyytänyt sinua ennen niin voimme tarkistaa, mitä tapahtuu.
Otamme ilomielin lisätä muita käännöksiä API joka Terms Of Service mahdollistaa, että. vBET on jo valmis helposti lisätä uusia kääntämistyökalut. Ole hyvä ja kohta joku jonka haluat tuetaan vBET:)
Kerro sinä teräs tarvitset apua tässä asiassa? Jos tuote on jo poistettu niin oletan, ettei enää tarvitse apua tässä asiassa - eikö?
Joten miten aiotte palvelun Uusia asiakkaita Michael?
Miten ne ment kääntää BIG uusia foorumeita tyhjästä.
Ohjelmisto on nyt hyödytön, ellei heräät ja löytää tapa ihmisiä käyttää sitä.
Rehellisesti i dont huolta, voin ottaa sen tai jättää.
On teille, että ei ole enää liiketoimintaa.
Samalla tavalla kuin tähän asti. vBET hyvin alusta tarjoaa käännöksiä ulkopuolisilta kieliversiota. Nyt voimme tukea monia tarjoajat - niin me palvelua asiakkaillemme entistä paremmat kuin ennen.
Kuka tahansa vBET on tietoinen siitä ulkoinen kääntämistyökalut ja hän tietää, että hänen on voitava käyttää näitä palveluja. Se sisältyy vBET License - Olemme selvillä siitä.
Keitä he ovat? Ja miksi kysyt minulta toisia päätöksiä? Jos olet kysyy minulta vinkkejä kyseisiä foorumeita tässä joitakin:
1. Lisää vBET huomiotta sivuja niin monta sisältöä kuin luulet ei ole merkitystä käännöksiä
2. Käytä vapaa käännöspalvelut ensimmäinen
3. Jotta vältettäisiin ajautuminen maksutta käännökset raja liian nopeasti - raja tuettuja kieliä. Lisää uusia aika ajoin, kun välimuisti on täynnä.
4. Vaikka käytät maksetaan käännökset - raja tuettuja kieliä niille, jotka mielestänne ovat tärkeimpiä your forum. Ja silloinkin raja se enemmän - kun kerran voit lisätä kieliä, jos huomaat, että kustannukset ovat OK sinulle.
5. Jos et käytä Google-käännös API V1 - Älä poista tietokannan välimuisti ja poistaa automaattinen puhdistus, tai ainakin muuttaa välimuistin aika elää paljon kauemmin (välttää maksaa saman käännökset)
6. Vältä käännös SPAM, tarkastamalla viestit ennen kuin ne julkaistaan.
7. Etsi muita käännöspalveluita joka Terms Of Service sallii lisätä sen vBET ja kertoa meille ne - annamme tukea niin monta käännös API kuin mahdollista:)
Nämä ovat useita vihjeitä, jotka tulivat minulle juuri nyt.
Ohjelmistomme ei vielä sama asia kuin ennen (ja vielä parempi) joten se on erittäin hyödyllinen. Se voi olla kalliimpaa, mutta se on yhtä hyödyllinen kuin se oli ennen ja vielä enemmän, koska siihen lisätään uusia ominaisuuksia:)
Tarvitsetko lisää apua tässä ketjussa? :)
Ei vastausta - olettaa, että enempää apua ei tarvita tähän. Tapauksessa jos se on - Kirjoita tähän, voimme muuttaa tilan Avaa uudelleen.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):