PDA

View Full Version: Jo tehty Muuta oletuskieli vaihtoehto Moderaattorit

Taurus
29-09-10, 07:12
Yksi suurimmista pettymyksiä minulle on, että vain Ylläpitäjät voivat vaihtaa oletuskielen jäsenen. Olen lukemattomia jäsenille, että eivät vain teet asetukset, vaikka hänet ohjataan niiden UCP tehdä se.

Sitten he jatkavat lähettämistä vieraalla kielellä kunnes Admin voi muuttaa sitä.

Olisi suureksi avuksi, jos siellä oli asetus moderaattori tai Super moderaattori tai muu ennalta käyttäjäryhmän voisi käyttää muuttaa vain oletuskieli jäsen. Ehkä jossain jäsenet profiilisivulla tai niin.

Kiitos!

vBET
29-09-10, 18:49
Tällä hetkellä vBET avulla voidaan editoida käyttäjän oletuskielen vuonna vBulletin Käyttäjän painos. Tarkista ei vBulletin avulla antaa oikeudet että muiden käyttäjäryhmiä. Jos vBulletin ei voi muuta Käyttäjäryhmät muokata jäseniä, niin luulen että olisi viisasta sallia tehdä se vBET.

Tämä ominaisuus on otettu huomioon juuri nyt. Jos kukaan ei anna mitään syytä vastustaa sitä (kuten jotkut turvallisuussyistä) Sitten on mahdollisuus, että se hyväksytään.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1