PDA

View Full Version: vBSEO og VB Oversætter Enterprise

pitu120
09-08-10, 23:02
Hej!

Jeg har et problem med at sætte den venlige links til vB Enterprise Translator 2.4.3

Jeg har så jeg satte vBSEO:
Link Type VBSEO_URI
Oversættelse links type reat URL SEO Ifølge linket konsensus (dvs. '/ da / adresse')

Jeg har tilføjet. Htaccess

#rules for SEO translation links without vbSEO

RewriteEngine On

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [L,QSA]

#************************************************************-
#Rules for SEO translation links with vbSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)
#RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
#RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

#RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
#RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

En af de post, og vælg f.eks den engelske fremad domena.pl / board / da / Desværre vender en side med oplysninger om, at et forum med den angivne ID ikke blev fundet, vinen er på siden af nogle omdirigere.

Jeg vil tilføje, at selvfølgelig, uden ændring af den venlige links virker fantastisk.

Måske nogen havde et lignende problem eller ved, hvad jeg gør forkert.

Venlig hilsen
Rafal

kamilkurczak
10-08-10, 11:29
Flyttet til gratis version vBET2.4.x.

Som jeg ser du har en vBSEO, men bare se til din. Htaccess. Nu har du reglerne for vBET uden vBSEO, men du bør have regler for vBET med vBSEO.

Så bare udkommentere regler for vBSEO og kommentere regler for vBET uden vBSEO.

pitu120
10-08-10, 12:29
Jeg har tilføjet. Htaccess kun reglerne for vBSEO.

# Regler for SEO-oversættelse forbindelser med vbSEO (skal indgå, før alle regler til vbseo.php)
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

Når du har indtastet domena.pl / board / FR / fx meddelelsen Ugyldig angivne Forum. Hvis du fulgte et gyldigt link, bedes du underrette administratoren.

VBSEO behandler det som en afdeling og kan ikke finde den.

@ Rediger.
Regler indsat i filen, ikke i panelet vBSEO.

kamilkurczak
10-08-10, 13:34
kan du indsætte her din alle. htaccess fil?

pitu120
10-08-10, 22:38
Allerede godt. Jeg lagde dårlig regel.

kamilkurczak
11-08-10, 11:20
Når jeg tænker. Ok tak for bekræftelse

yak983
20-09-10, 15:00
Jeg har et problem .. Al link arbejde, men ikke indekset siden

forum.com / idlanguage /

dette er min. htaccess

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
# RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | fusion | billeder) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

vBET
20-09-10, 17:49
Hvad er dit forum webadresse? Er det indeholder forum mappe i det? Hvis ja - bemærk at du skal redigere regler og tilføje forum directory der (se beskrivelse for htaccess regler.).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 supports automatic translations