PDA

View Full Version: Løst Stort problem ... gzip fungerer kun med vbet deaktiveret ...

pepito69
13-07-10, 20:53
Hej,
Jeg har mange, mange problemer med VBET efter speending 185 euro. Jeg beder om hjælp please.
Gzip virker ikke med vbet aktiveret, når den er deaktiveret jeg virker igen.
Min server har gzip ud, og jeg har vBulletin er gzip aktiveret og kompression = 1

Dette er årsag til et stort stort problem på google indeksering.
Please, jeg accepterer din hjælp, men behøver ikke fortælle, at dit produkt virker perfekt med et smil, jeg er rolig nervious om, hvad der skete i sidste dage.
Thanks

kamilkurczak
14-07-10, 13:49
hvordan jeg kan tjekke det på min server? Beskriv det.

pepito69
14-07-10, 21:29
Ved ikke, jeg spørger dig, hvis har nogen idé ...
Hvad skal jeg kigge efter?

kamilkurczak
15-07-10, 13:33
ok, men jeg ved ikke, hvad betyder det "gzip virker ikke"

pepito69
15-07-10, 15:30
Det betyder:

WhatsMyIP.org HTTP Compression Test (http://www.whatsmyip.org/http_compression/)

Og du vil se ...

kamilkurczak
15-07-10, 15:40
Tak for denne url. Jeg vil læse det og prøve at løse det.

pepito69
16-07-10, 19:38
TSE ...
Jeg har løst problemet. Jeg opdagede, at hvis jeg deaktiverer fil cache for gæster, så VB er gzip virker igen. Dette er ikke en ideel løsning, men jeg har brug for gzip mest.

kamilkurczak
17-07-10, 16:31
Tak for det, cache for gæsten er stadig BETA-version ..
Jeg lagde mærke til det, og når Michał kommer tilbage vil vi prøve at ordne det.
dette kan være fejlen .. så jeg vil flytte denne tråd til Bug sektion.

kamilkurczak
06-08-10, 13:47
Hej Pepito 69,

Jeg har brug for at gengive dette spørgsmål på min test-forum, så jeg ville gerne vide, hvordan kan du køre denne gzip til sitet?.
Har du gziped dit websted ved vBulletin muligheder -> Cookies og HTTP Header Options
eller
af din server ssh bruger mod_gzip eller mod_deflate på din server?

Tak, det vil hjælpe mig.

kamilkurczak
10-08-10, 12:06
Min server har gzip ud, og jeg har vBulletin er gzip aktiveret og kompression = 1

Ahhh ondt af forrige spørgsmål. Ok jeg fandt det.

vBET
10-08-10, 20:07
Løst. Mere - når GZIP er slået til som vBulletin, så vBET vil cache allerede zip-filer, så det vil tage meget mindre plads på harddisken:)

Det vil blive medtaget i vBET 3.3.5 og vBET 4.2.3

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1