PDA

View Full Version: Flag billeder alternative muligheder

Snake
29-04-10, 21:18
Hej,

Da Google er ved at blive så varmt på websiden hastighed jeg har kørt test på min hjemmeside.

40% af load tiden er ned til indlæsning af 30 eller så oversætter flag billeder.

Dette er ikke en fejl eller fejl blot en søgen efter at få et hurtigt site.

Hvilke alternativer er der for at bekæmpe dette?

Jeg prøvede drop down menu, men tror ikke på Google kan gennemgå links.

Kunne vi / du konvertere den aktuelle flag til CSS sprites, så de belastning som et billede i stedet for 30 separate billeder?

Eventuelle andre muligheder velkommen please.

Thanks.

vBET
29-04-10, 22:37
Bemærk venligst, at dine resultater ikke er repræsentative. Enhver browser efter første besøg på dit forum har cachede billeder og ikke tager dem igen (kun hvis den eksterne cache udløber, eller du tvinger den som shift + F5 i IE). Så hvad du måles, er tidspunktet for første besøg. Have billeder påvirker ikke responstid på næste anmodninger.

Så flag tager 0% af side loading tid for de fleste af anmodning, som kommer til dit forum.

Google kan gennemgå links i hænge down menuen, fordi de simpelthen er inkluderet i HTML-output (du kan tjekke det) - så Google ser det, og kravler det ligesom alle andre af dine links.

Vi har allerede få funktionen anmodning om at støtte css sprites - se venligst her diskussion om dette emne: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/feature-requests/508-load-flags-css-sprite.html

For andre muligheder - du kan bare fjerne alle flag billeder og vise test links. For at gøre at det er nok til at redigere skabelon til flag. Bemærk venligst, at hænge down menu ikke bruger skabelon, og i dette øjeblik kræver kode modifikation. Vi kan give dig detaljerne, hvis du er interesseret:)

PS.
Er du sikker på, at Google robotter downloader billeder og ikke blot kontrollere tekstvisning af side?

Snake
30-04-10, 00:04
Ive fik drop down vises i sidefoden skabelonen.

Dette er, hvad kode viser i kilden.

Kan Googlebot åbne javascript selv? Nej Det kan ikke.

Det er et stort problem, disse flag tilsættes 50% til side belastning gange i den virkelige verden, på grund af billederne størrelse, 50 ulige forbindelser, opslag osv.

Web Page Analyzer - gratis hjemmeside optimeringsværktøj hjemmeside hastighedstest kontrollere hjemmeside performance rapport fra hjemmeside optimering (http://www.websiteoptimization.com/services/analyze/)

Denne hjemmeside test html kun output, er server hastighed mv ikke inkluderet.

Jeg får 7S uden flag aktiveret, 14s hvis jeg har dem aktiveret.

Det er enormt, de er dårlige, og du virkelig har brug for en bedre løsning.

<td class="vbmenu_control"> <a id="vbettranslations" href="http://www.computer-juice.com/forums/$show[nojs_link]#vbettranslations" accesskey="5"> Oversættelser </ a > <script type="text/javascript"> vbmenu_register ("vbettranslations"); </ script> </ td>

vBET
01-05-10, 12:47
Bemærk venligst, at vi allerede gav dig link til side om dette emne og oplysninger, som vi er bevidste om andre flag løsninger mulighed, og betragter det allerede. Tak, du vil vise os hvor vigtigt du synes, det er:)

Også bemærk, at Google ikke behøver at åbne et javascript og se alle flag, som er i drop down menu. Den kode, som du gav er til browsere og det ændrer drop down menu for at gøre det synligt for brugerne. Alle robotter ser det straks, fordi drop down menu er inkluderet i HTML-output (ikke taget af Ajax) - bare find venligst i din HTML-output dette:

<div class="vbmenu_popup" id="vbettranslations_menu" style="display:none;margin-top:3px" align="left">

Og du vil se, at drop down er inkluderet i HTML-output og robotter se alle flagene, bare browsere ikke viser det på tiggeri på grund af stil display: none og script, som du pegede er kun for browsere at gøre den synlig.

Jeg har tjekket din side i web-analysator, som du gav, og resultaterne er drastisk anderledes, som du gav her.
HTML belastning: 0,46 sekunder
Billeder i alt belastning: 3,51 sekunder (herunder alle billeder ikke kun flag).

Og bemærk igen, at du er fortolkning af resultater i forkert måde, fordi du glip af begrebet web-browsere cache. Web-browsere er caching billeder og beder ikke om dem i næste anmodninger. Så tiden tilføjet af flag download er minimal for dine brugere, der ser hundredvis af dine sider og tog flagene i begyndelsen. Jeg har allerede point din opmærksomhed på dette, og du kan tjekke det selv bare at gå til din egen forum og se at du ikke venter sekunder for ethvert billede, men har det samme.

Alligevel er vi opmærksomme på, at vores brugere gerne vil have også andre mulighed for flag, og vi vil teste løsning, der foreslås i tråd, der pegede jeg dig før.

Ramses
17-05-10, 12:16
Hej,

Da Google er ved at blive så varmt på websiden hastighed jeg har kørt test på min hjemmeside.

40% af load tiden er ned til indlæsning af 30 eller så oversætter flag billeder.

Dette er ikke en fejl eller fejl blot en søgen efter at få et hurtigt site.

Hvilke alternativer er der for at bekæmpe dette?

Jeg prøvede drop down menu, men tror ikke på Google kan gennemgå links.

Kunne vi / du konvertere den aktuelle flag til CSS sprites, så de belastning som et billede i stedet for 30 separate billeder?

Eventuelle andre muligheder velkommen please.

Thanks.
Jeg kunne reducere de flag fra samlede størrelse 18KB til 6KB, bare gemme billeder med højere kompression indstillinger.

vBET
17-05-10, 17:11
Jeg kunne reducere de flag fra samlede størrelse 18KB til 6KB, bare gemme billeder med højere kompression indstillinger.

Hvad værktøj foreslår du?

Ramses
17-05-10, 20:57
Hvad værktøj foreslår du?
Jeg har brugt Photoshop.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1