PDA

View Full Version: Løst . Htaccess er vBET vBSEO 4.2.1 og 2.6B1

trevis
19-04-10, 18:17
Hej, kan nogen sende et eksempel på en htaccess, der arbejder med Enterprise og vBSEO. jeg bruger den "Mod omskrive S├╕gevenlige URLs" i vB og "Opret URLs ifølge SEO link konsensus (dvs ' / da/adresse')" i vBET. når jeg flytter musen over flagene i sidefoden, jeg kan se, at linket er noget lignende "mysite.com/pt/content.php", men den side vises er "mysite.com/content". Hvis jeg ændre URL-adressen på side til "mysite.com/pt/content" giver fejl og viser intet.Kan nogen hjælpe mig? : forvirret: [] s, Rafael Trevisan

VGF
19-04-10, 21:01
Hej, kan nogen sende et eksempel på en htaccess, der arbejder med Enterprise og vBSEO. jeg bruger den "Mod omskrive S├╕gevenlige URLs" i vB og "Opret URLs ifølge SEO link konsensus (dvs ' / da/adresse')" i vBET. når jeg flytter musen over flagene i sidefoden, jeg kan se, at linket er noget lignende "mysite.com/pt/content.php", men den side vises er "mysite.com/content". Hvis jeg ændre URL-adressen på side til "mysite.com/pt/content" giver fejl og viser intet.Kan nogen hjælpe mig? : forvirret: [] s, Rafael Trevisan

Måske dette hjælper, men jeg er ikke sikker.

Jeg kan gætte, du skal have CMS installeret.

Jeg ved for mig, jeg var nødt til at ændre filnavnet forum.php til index.php .. og sørgede for at ændre det så godt i Admin CP-indstillinger.

Jeg har mine vigtigste forum side som min startside.

så med CMS, er standard CMS side index.php .... i modsætning til tidligere vBulletin versioner, hvor index.php normalt ville være det vigtigste forum side.

Hver gang jeg downloader en ny vBulletin opdatering, jeg er nødt til at manuelt ændre forum.php til index.php hver gang.

Dette er sååå cool. Jeg reagerer på nogen, der skriver på portugisisk, og den engelske oversættelse kom igennem perfekt på her ..

trevis
19-04-10, 21:31
Men der er en index.php i roden af BB ... : (

VGF
19-04-10, 23:30

Hvis du har din fora i rodmappen (yoursite.com i stedet for yoursite.com / fora /)

Så er du nødt til at skifte forum.php til index.php .. og omdøb index.php til hvad du ønsker. Du behøver ikke index.php, hvis du ikke bruger CMS.

Jeg har omdøbt mine til "index-whatever.php" og jeg aldrig bruger det. Dens kun for CMS, hvis du bruger den.

vBET
20-04-10, 01:51

Send venligst dit forum fulde URL og faktiske indhold. Htaccess fil

vBET
20-04-10, 01:55

Pleae Bemærk, at vBET ikke behøver at ændre filnavne. Se tidligere svar, og send os ønskede oplysninger. Også bemærk venligst, at én version af vBSEO havde bug (jeg kender ikke gør i dit det allerede er korrigeret). Her finder du spørgsmål beskrivelse med vBSEO officielle quick fix:
vB4 CMS links ikke arbejder med vBSEO3.5 - vBulletin SEO Forums (http://www.vbseo.com/f77/vb4-cms-links-not-working-vbseo3-5-a-41635/)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1