Veure la Versió Completa: Resolt . Htaccess és VBET vBSEO 4.2.1 i 2.6B1
Hola, algú pot postar un exemple d'un htaccess funcionant amb vBET i vBSEO.Estic usant l'opció \"Mod Rewrite Friendly URLs\" en el vB i \"Create URL's according to SEO link consensus (i.i. '/en/address')\" en el vBET.Quan moc el mouse sobre les banderes en el rodapé, veig que el link és alguna cosa com \"mysite.amb/pt/content.php\" però la pàgina exhibida és \"mysite.amb/content\". Si jo altero la URL en la mà per a \"mysite.amb/pt/content\" dóna error i no mostra res.Algú pot ajudar-me? :confused:[]s,Rafael Trevisan
Hola, algú pot postar un exemple d'un htaccess funcionant amb vBET i vBSEO.Estic usant l'opció \"Mod Rewrite Friendly URLs\" en el vB i \"Create URL's according to SEO link consensus (i.i. '/en/address')\" en el vBET.Quan moc el mouse sobre les banderes en el rodapé, veig que el link és alguna cosa com \"mysite.amb/pt/content.php\" però la pàgina exhibida és \"mysite.amb/content\". Si jo altero la URL en la mà per a \"mysite.amb/pt/content\" dóna error i no mostra res.Algú pot ajudar-me? :confused:[]s,Rafael Trevisan
Potser això ajuda, però no estic segur.
Suposo que vostè ha de tenir instal lat CMS.
Sé que per a mi, vaig haver de canviar el nom de fitxer per forum.php index.php .. i es va assegurar que el canvi en la configuració i administració de CP.
Jo tinc la meva pàgina principal del fòrum de la meva pàgina d'inici.
així que amb CMS, la pàgina per defecte de la CMS és index.php .... a diferència de versions anteriors en vBulletin index.php seria normalment la pàgina principal del fòrum.
Cada vegada que descarrega una nova actualització de vBulletin, he de canviar manualment forum.php a index.php en cada ocasió.
Aquest és taaan genial. Estic responent a algú que escriu en portuguès i la traducció a l'anglès va arribar a través de la perfecció en aquest ..
Però hi ha un index.php al directori arrel de BB ... : (
Si vostè té els seus fòrums en el directori arrel (en lloc de yoursite.com yoursite.com / fòrums /)
Llavors vostè ha de canviar forum.php a index.php .. i canviar el nom de index.php al que vulguis. No serà necessari index.php si no utilitzeu CMS.
Jo tinc el meu denomina "índex whatever.php" i jo no el faig servir. La seva única de CMS si el teu el feu servir.
Si us plau enviï el seu contingut del fòrum URL completa i real de. Htaccess
Pleae en compte que VBET no requereix de canviar els noms d'arxiu. Vegeu la resposta anterior i ens envieu la informació sol.licitada. També tingui en compte que una versió de Matías havia error (no sé què en el seu ja està corregit). Aquí trobareu la descripció problema amb Matías solució ràpida oficial:
VB4 enllaços CMS no funciona amb vBSEO3.5 - vBulletin SEO Fòrums (http://www.vbseo.com/f77/vb4-cms-links-not-working-vbseo3-5-a-41635/)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):