View Full Version: Løst vil disse addons arbejde med cloudflare
bare for at gøre sikker på, vil disse addons arbejde med cloudflare i tilfælde af, at det er den væsentligste årsag til den tekst, til at forsvinde ?
Hvis du har mistanke om, spørgsmålet er cloudflare, så bare slå det op et øjeblik og kontrollere resultaterne. Hvis der ikke sker ændringer med handicapvenlige cloudflare, så er der ingen konflikt.
Bemærk venligst, at dyr har tusindvis af plugins. Vi er ikke i stand til at kontrollere eller forsikre, at din vil arbejde med alle dem, i alle versioner - det er bare umuligt, da udvikling af disse plugins er uden for vores rækkevidde. Stadig din bruger alle vBulletin mekanismer, så de fleste af plugins behøver ikke NOGEN integration trin. din samarbejder med de fleste af plugins ikke engang mærke til, at de findes, da vi oversætter endelige resultat.
Bemærk lavet den ind og give os resultater.
jeg prøver at deaktivere cloudflare for som to tre timers også gjorde ikke ud til at virke på min side
er det ok jeg anmode om installation service pls pm mig de trin tak
Marcin Kalak
14-09-13, 09:50
Bemærk at løse det første problem, der af eksterne tilslutninger til server (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/3657-text-disappear.html) og senere teste kompatibilitet din cloudflare.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):