View Full Version: Om cache tabeller i databasen
Cybershaolin
31-01-10, 08:24
Lige et spørgsmål som, at hvad hvis jeg ikke bruger cache overhovedet i vBET? Er der gemmer for at slette alle tabeller med relation til cachen? Jeg lagde mærke til mange nye borde (156 tabeller sammenlignet med 3 borde i 3.2.2 version!) Blev tilføjet i min database i forhold til cache funktionalitet ...
Der er ingen mening at fjerne det. Du kan ikke bruge cache lige nu, men måske vil i fremtiden. Tomme, ikke brugt tabeller har absolut ingen indflydelse på systemets ydeevne.
Cybershaolin
31-01-10, 23:15
Jeg planlægger ikke at bruge det på alle, selv i fremtiden. Men mit spørgsmål var egentlig ikke at spørge, om det havde en indvirkning på systemets ydeevne eller vBET ydelse eller ej, som jeg ikke skændes om ... Jeg ville bare have et simpelt svar, hvis jeg kunne fjerne de tabeller eller ej. Jeg vil bare gerne vide, om dette vil forhindre vBET virke, hvis jeg ikke bruger cache overhovedet.
Dette er af personlige årsager, og min forståelse, det er det. Jeg har mine grunde til ikke at have så stor en mængde af tabeller i min database, kan du forstå det?
Cybershaolin
02-02-10, 03:28
Så er det sikkert? Bare et almindeligt svar tak? :)
Vi har ikke prøve det, men da jeg kender koden det skulle være sikkert. Før cache er brugt det er altid afkrydset betyder det er tændt. Så hvis du har slået det så vBET bør ikke nogensinde gå til at kode med cache forespørgsler. Der er "bør", fordi som jeg skrev vi ikke prøve det.
Cybershaolin
07-02-10, 00:53
Thanks. Jeg vil lade dig vide, hvis jeg nogensinde prøve det.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):