View Full Version: Løst VBSEO problem
Så snart jeg gør det VBSEO filen ændringer og uploade til min server, får jeg hvide sider på mit forum. Oplys venligst.
1. Sørg for, at dine ændringer korrekt er færdig. Start igen fra rene vBSEO filer (fra deres pakke) og gal ændringer trin for trin.
2. Sørg for, at din. Htaccess regler er hensigtsmæssige.
3. Kontrol i dine logfiler, hvad det handler om - der skulle være nogle fejl log.
4. Kontroller gør din server kan oprette forbindelse til Google: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post1729
5. Som jeg forstår uden vBSEO filer ændringer oversættelse fungerer fint - er det sandt? Hvis ikke du sørge for at have krævet PHP biblioteker installeret: CURL og iconv
Jeg gjorde alle ændringer igen, samme ting. (Clean vBSEO filer)
Jeg tror, at. Htaccess regler er korrekte.
Oversættelser og alt andet virker fint. Snart jeg foretage de ændringer i vBSEO filer, whitepage.
Giv din fulde indhold. Htaccess fil.
Har du fundet en fejlmeddelelse i din logfil?
Her er det:
# Kommentar følgende linje (tilføje '#' i begyndelsen)
# For at deaktivere mod_rewrite funktioner.
# Bemærk: du stadig nødt til at deaktivere hack i
# Den vBSEO kontrolpanelet til at stoppe Webadresseomskrivning.
RewriteEngine On
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / forum / index.php [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / fora / $ 2 [L, QSA]
RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | billeder) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
# Nogle servere kræver Rewritebase direktivet at være
# Aktiveret (fjerne '#' i begyndelsen for at aktivere)
# Bemærk venligst: Hvis aktiveret, skal du medtage stien
# Til din root vB mappe (dvs. RewriteBase / fora /)
# RewriteBase /
# RewriteCond% {HTTP_HOST}! ^ Www \\. Ditdomæne \\. Com
# RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/forums/ $ 1 [L, R = 301]
RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]
RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | billeder) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]
Du bruger sproget = links. Skift til SEO links. Derfor er dit forum brød -. Du har foretaget nødvendige ændringer i vBSEO filer, men htaccess regler var inaktiv, fordi links, hvor der ikke i SEO-tilstand. Anmoder herom ikke forbi vores seo-fil og vBET omfattede ikke-fil Firth funktioner, som anvendes i vBSEO ændret kode.
Skift til SEO links (vBET vigtigste valgmuligheder) og gjorde vBSEO integration igen. Fortæl hjalp det.
Også om din htaccess fil -. Du flytte vBET regler, lige efter Sitemap Generator reglen (så er det i vores beskrivelse lige før regler vbseo.php) - du sætter den i forkerte sted. Man kan ikke have nogen regler mellem vBET regler og regler vbseo.php
OK, så bare for at bekræfte, dette er hvad min htacces skal se ud.:?
# Kommentar følgende linje (tilføje '#' i begyndelsen)
# For at deaktivere mod_rewrite funktioner.
# Bemærk: du stadig nødt til at deaktivere hack i
# Den vBSEO kontrolpanelet til at stoppe Webadresseomskrivning.
RewriteEngine On
RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | billeder) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
# Nogle servere kræver Rewritebase direktivet at være
# Aktiveret (fjerne '#' i begyndelsen for at aktivere)
# Bemærk venligst: Hvis aktiveret, skal du medtage stien
# Til din root vB mappe (dvs. RewriteBase / fora /)
# RewriteBase /
# RewriteCond% {HTTP_HOST}! ^ Www \\. Ditdomæne \\. Com
# RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/forums/ $ 1 [L, R = 301]
RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]
RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / forum / index.php [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / fora / $ 2 [L, QSA]
RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | billeder) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]
Slet ikke ... Du flyttede kun 2 af 4 vBET regler! Også du havde brækket vBSEO regel - du opdeler det i en halv ved at tilføje vBET regler forkerte sted.
Her er passende indhold:
# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On
# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /
#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.yourdomain\.com
#RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/forums/$1 [L,R=301]
RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/index.php [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/$2 [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
lol, tak Michal! Mit hoved er spinding stadig fra at opgradere til vb4. Alt synes at køre glat nu. Jeg må sige, at installation og konfiguration for vBET for vb4 er afgjort meget lettere end med vb3.
Endnu engang tak for alle jeres hjælp. Du ROCK!
Så snart jeg gør det VBSEO filen ændringer og uploade til min server, får jeg hvide sider på mit forum. Oplys venligst.
1. Sørg for, at dine ændringer korrekt er færdig. Start igen fra rene vBSEO filer (fra deres pakke) og gal ændringer trin for trin.
2. Sørg for, at din. Htaccess regler er hensigtsmæssige.
3. Kontrol i dine logfiler, hvad det handler om - der skulle være nogle fejl log.
4. Kontroller gør din server kan oprette forbindelse til Google: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post1729
5. Som jeg forstår uden vBSEO filer ændringer oversættelse fungerer fint - er det sandt? Hvis ikke du sørge for at have krævet PHP biblioteker installeret: CURL og iconv
Blot ønsker at dele, jeg bruger vb 3 BTW
Jeg får blanke hvide sider for i går i nogle sider, før jeg dont få det
after i go to admincp --> vBET Tools --> Cache Cleaner, og rengør alle, dens fix it
mærkeligt, måske nogle vbet chace bord er brudt
Jeg kan ikke kontrollere problem, hvis den ikke eksisterer længere ... Bemærk venligst, at vBET skal have forbindelse til Google for at kunne oversætte. Så måske din server havde nogle midlertidige problemer med det, og cache rengøring virkelig ikke løse problemet, men ved en tilfældighed, før renere gjorde det job, din server var i stand til igen at forbinde sig med Google. Dette er kun spekulationer. Du kan tjekke det selv, hvis det sker igen. Her er hvordan du kontrollerer gør din server kan oprette forbindelse til Google: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post1729 (du kan finde beskrevet kode allerede forberedt i vBET pakke i do-not-upload/tools bibliotek).
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):