Veure la Versió Completa: Resolt Matías problema
Tan aviat com es canvia l'arxiu Matías i pujar al meu servidor, tinc pàgines en blanc en el meu fòrum. Si us plau avisi.
1. Assegureu-vos que els canvis es realitzat correctament. Començar de nou des netejar els arxius Matías (a partir del seu paquet) i pas a pas els canvis locals.
2. Assegura't que el teu. Htaccess regles són les adequades.
3. Xecs en els fitxers de registre de què es tracta - ha d'haver un registre d'errors.
4. Comproveu té el seu servidor pot connectar-se a Google: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post1729
5. Segons tinc entès, sense arxius Matías traducció canvis funciona bé - ¿És cert? Si no és així assegurar-se que han requerit de biblioteques PHP instal lat: CURL i iconv
Vaig fer tots els canvis de nou, el mateix. (Netejar arxius Matías)
Crec que les regles. Htaccess és correcta.
Traduccions i tota la resta funciona bé. Aviat com fer els canvis en els arxius de Matías, whitepage.
Si us plau doni el seu contingut complet del. Htaccess.
Es troba algun error a l'arxiu de registre?
Aquí està:
# Comenteu la següent línia (afegir "#" al principi)
# Per desactivar les funcions de mod_rewrite.
# Nota: vostè encara ha de desactivar el hack en
# El panell de control per aturar el camí que enllaça Matías torna a escriure.
RewriteEngine On
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / fòrums / index.php [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / fòrums / $ 2 [L, QSA]
RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arxiu /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | imatges) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
# Alguns servidors requereixen la directiva RewriteBase ser
# Habilitat (treure '#' al principi per activar)
# Nota: quan està activat, ha d'incloure la ruta
# A l'arrel de la carpeta VB (és a dir, RewriteBase / fòrums /)
# RewriteBase /
# RewriteCond% {} HTTP_HOST! ^ Www \\. Elseudomini \\ com.
# RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/forums/ $ 1 [L, R = 301]
RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (XML | ..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php mapa = $ 1 [L]
RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ ((arxiu /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | imatges) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]
Ets utilitzant enllaços language =. Si us plau, canvieu als enllaços de SEO. És per això que el fòrum es va trencar -. Que va fer els canvis necessaris en els arxius de Matías, però les regles htaccess va estar inactiu, ja que els enllaços no que en la manera de SEO. Així ho demana no més enllà dels nostres arxius seo i VBET no inclou les funcions d'arxiu ria que s'utilitzen en mcloud canviat el codi.
Si us plau, canvieu a SEO enllaços (opcions VBET principal) i de fet la integració de Matías de nou. En què l'ajuda.
També sobre la seva htaccess -. Si us plau, moveu les regles VBET JUST DESPRÉS regla generador de mapa (pel que és en la descripció JUST ABANS regles per vbseo.php) - el poses en el lloc equivocat. No pot tenir cap regla entre les normes i regles per VBET vbseo.php
OK, així que per confirmar, això és el que el meu htacces ha de ser similar.:?
# Comenteu la següent línia (afegir "#" al principi)
# Per desactivar les funcions de mod_rewrite.
# Nota: vostè encara ha de desactivar el hack en
# El panell de control per aturar el camí que enllaça Matías torna a escriure.
RewriteEngine On
RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arxiu /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | imatges) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
# Alguns servidors requereixen la directiva RewriteBase ser
# Habilitat (treure '#' al principi per activar)
# Nota: quan està activat, ha d'incloure la ruta
# A l'arrel de la carpeta VB (és a dir, RewriteBase / fòrums /)
# RewriteBase /
# RewriteCond% {} HTTP_HOST! ^ Www \\. Elseudomini \\ com.
# RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/forums/ $ 1 [L, R = 301]
RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (XML | ..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php mapa = $ 1 [L]
RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / fòrums / index.php [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / fòrums / $ 2 [L, QSA]
RewriteRule ^ ((arxiu /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | imatges) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]
No, en absolut ... Ha mogut només 2 de 4 regles VBET! També li havia infringit la regla Matías - que es va dividir en un medi mitjançant l'addició de regles VBET en el lloc equivocat.
Aquí hi ha el contingut adequat:
# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On
# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /
#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.yourdomain\.com
#RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/forums/$1 [L,R=301]
RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/index.php [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/$2 [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
lol, gràcies Michal! El meu cap dóna voltes encara a partir de l'actualització a VB4. Tot sembla estar funcionant sense problemes ara. He de dir, que la instal lació i configuració de VBET per VB4 és definitivament molt més fàcil que amb VB3.
Gràcies de nou per tota la seva ajuda. You Rock!
Tan aviat com es canvia l'arxiu Matías i pujar al meu servidor, tinc pàgines en blanc en el meu fòrum. Si us plau avisi.
1. Assegureu-vos que els canvis es realitzat correctament. Començar de nou des netejar els arxius Matías (a partir del seu paquet) i pas a pas els canvis locals.
2. Assegura't que el teu. Htaccess regles són les adequades.
3. Xecs en els fitxers de registre de què es tracta - ha d'haver un registre d'errors.
4. Comproveu té el seu servidor pot connectar-se a Google: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post1729
5. Segons tinc entès, sense arxius Matías traducció canvis funciona bé - ¿És cert? Si no és així assegurar-se que han requerit de biblioteques PHP instal lat: CURL i iconv
Només vull compartir, jo faig servir vb 3 btw
Em pàgines en blanc blanc també ahir en algunes pàgines, abans que jo no et donen el
after i go to admincp --> vBET Tools --> Netejador de memòria cau, i netejar tot, la seva arreglar
estrany, potser alguna taula Chace VBET es trenquen
Realment no puc veure el problema si no hi ha més ... Tingueu en compte que VBET ha de tenir connexió a Google per poder traduir. Així que potser el seu servidor va tenir alguns problemes temporals amb això, i la neteja de memòria cau realment no resol el problema, però per casualitat abans del net que és treball, el seu servidor va ser capaç de tornar a connectar amb Google. Aquesta és només una especulació. Pot comprovar vostè mateix si s'escau de nou. Aquí és com comprovar la seva servidor no pot connectar-se a Google: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post1729 (pot trobar el codi descrit en el paquet ja preparat a VBET do-not-upload/tools directori).
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):