Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 4 de 4

Tema: VBET absència de personal de 2 dies hàbils

Michał Podbielski (VBET Personal)
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Default VBET absència de personal de 2 dies hàbils

Hola

Tenint en programació el millor interès dels nostres clients m'agradaria anunciar oficialment que l'equip de VBET Suport estarà absent en 8-11 juliol. Es troba a 2 dies hàbils + 2 dies de cap de setmana. Si us plau, no planificar les actualitzacions en aquest moment - que no serà capaç d'ajudar en el cas d'algunes qüestions.

M'agradaria a trist per tal situació que passa la primera vegada en la història de vBET. Sé que això mai no hauria de passar, però Kamil ja havia planejat i pagats vacances abans va unir-se a nosaltres i jo pensava que el meu vacances tenint en compte que vaig a tenir substitut. En paraules curtes: em scrued i em sento molt per a allò. Com disculpes donarem més d'1 mes d'actualitzacions gratuïtes per a tots els nostres clients.

Avui vaig a tancar tants temes com podré sortir abans. La resta s'encarregarà de Kamil - que serà en el fòrum des de dilluns. Vaig a estar al mar, així que no tindrà cap possibilitat d'utilitzar qualsevol tema - si us plau no em PM. Escriure en el fòrum, de manera que Kamil serà capaç d'ajudar.

Per a tots els nostres clients: Una vegada més, molt, i espero que un mes de canvis bo et farà sentir que ens preocupem per vostè.
    Per tots els meus amics: Desitjo em meravella!

Aplaudiments
    Michal

PS.
    Vaig a donar additinal un mes de canvis després de la tornada. Jo esquena del mar 19 de juliol. Siéntase lliure per recordar si vostè no veurà mes addicional després del 20.
    Durar editat per vBET; 07-07-10 A 11:30.

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Hola,

El nostre fòrum està funcionant de nou.
    Estic sola ara, però vaig a tractar d'ajudar a tots!

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    72

Bon viatge

Michał Podbielski (VBET Personal)
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola

Només vull que sàpigues que estic un altre cop He sentit que hi havia algun problema del servidor, però va ser resolt per Kamil. Vaig a respondre a tots els PM i els llocs que requereixen el meu suport, just després de tocar algunes coses de negocis que m'esperava després de vacances - tan aviat.

Viatge va ser meravellós i tot i així - bo estar de tornada
    Durar editat per vBET; 22-07-10 A 07:41.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •