Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 7 de 7

Tema: Google API Simple accés

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Mar 2012
    Missatges
    21

Default Google API Simple accés

He d'admetre que realment no semblen ser capaços d'entendre com funciona la història clau d'API de Google. Sembla que és un servei pagat i I activar la meva informació de facturació. No obstant això, ara veig una àrea en la meva pàgina de l'API de Google que diu accés d'API Simple i mira alguna cosa com això.

Clau per a apps de navegador (amb termes cercats)
    Clau d'API: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Termes cercats: Qualsevol referer permès
    Activat el: 25 de març, 2012 6: 56 sóc
    Activat per: xxxxxx ******** com – vostè
    Obsolet clau: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Estat: Actiu fins al 26 de març, 2012 6: 56 sóc (això realment no entenc com aquesta data canvia tot el temps)

Així que això és la clau d'API se suposa que ser utilitzant amb facturació o puc trobar un altre algun lloc més

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Hola
    Des de la seva informació de PM suposo que han de resoldre el seu assumpte Sí, és aquesta clau d'API

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Mar 2012
    Missatges
    21

Bé, llavors també no funciona per a mi com és el mateix amb els altres. 90% del temps que Mostra la traducció no està disponible. Després de 3 dies sense cap tipus de suport he ara tret aquest mod des de la meva Fòrum

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Han de tractar d'utilitzar menys Idiomes traduccions? O si us plau, Acabo de llegir aquest post sobre rendiment

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Mar 2012
    Missatges
    21

He intentat només hem de seleccionar les llengües que membres de la meva utilitzar primària de les llengües europees només. Però cada vegada em veuria es mostra que no hi ha serveis de traducció estaven disponibles. Llavors hauria d'executar manualment la tasca planificada per escannejar per a ells una altra vegada i es va recollir un o potser dos a màxim. Llavors seria veure uns minuts més tard que una vegada més tenia cap serveis de traducció disponibles una vegada més. Així que com he pagat per al servei d'instal·lació, com no podria aconseguir aquesta explotació no importa el que vaig fer. No obstant això, encara estava assegut amb els mateixos assumptes i després de passar 3 a 4 dies lluitant en el meu propi amb gens d'ajuda o resposta des d'aquí el treia.

Així com dic que no funciona per a mi així que puc si us plau tenir una devolució

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Mar 2012
    Missatges
    21

Doble post

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Tema de reemborsament es va discutir a PM