Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 20

Tema: Després d'actualitzar rankbadges es van dur.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Exclamation Després d'actualitzar rankbadges es van dur.

Ara estic tenint grans problemes amb els membres de la meva. Des de la actualització de tot el món segueix perdent la seva rankbadges extra. Aquests es va afegir manualment com els grups d'usuaris addicionals. No obstant això, el moment en què el cron per actualitzar els rangs perd tots els introduïts manualment. Això no va passar abans d'aquesta actualització.

Si us plau avisi!

Gràcies.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola. Abans d'aquesta actualització de VBET no va utilitzar a tots els grups. vBET4.3.0 versió és considerada oficialment la versió beta inestable, de manera que els problemes amb functionalisies nou pot succeir. Ho sento pels problemes, treballarem per resoldre'l.

Si us plau, donar més informació sobre rankbadges. És natiu de la funcionalitat de Visual Basic o d'algun mod? En els casos en stand - on trobar? Quina tasca cron que elimina? Afecta a altres grups d'usuaris addicionals o només les relacionades amb rankbadges? És que succeeix quan les tasques cron s'executa amb VBET Minusvàlids?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

S'acaba d'establir grups d'usuaris com vBulletin per defecte. Ocupa el lloc, etc No mod. Realment no entenc per què VBET ara utilitza grups d'usuaris?

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Quina tasca cron que elimina? Afecta a altres grups d'usuaris addicionals o només les relacionades amb rankbadges? És que succeeix quan les tasques cron s'executa amb VBET Minusvàlids?

Si aquesta és l'opció per defecte v - si us plau escrigui els ajustaments que he de configurar per repoduce en el meu fòrum de prova? Si vostè ho descriu per a mi - Vaig a tractar de fer els mateixos resultats com vostè.

Gràcies

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

L'actualització del rànquing d'usuaris i cron títols l'elimina. Amb VBET amb discapacitat està bé.

Com s'explica això? hmmmmm

He creat un bon grups d'usuaris addicionals pocs, i aquests també rep una rankbadge (que estan associats als grups d'usuaris de la) Ara sembla que quan hi ha més d'un o dos grups d'usuaris addicionals afegits (manualment) a un membre, quan el servei cron, que es necessita afegir manualment els éssers de distància.

Espero que ho entenguis.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Això s'està convertint en un gran problema per a mi. Tinc més de 50 000 membres, i cal entendre que he de afegir manualment aquests grups d'usuaris cada dia en aquesta etapa. No hi ha alguna manera de deshabilitar manualment aquesta VBET Grups d'Usuaris afegeix ara? Ni tan sols entenc per què va fer això!?

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per Taurus View Post
    S'acaba d'establir grups d'usuaris com vBulletin per defecte. Ocupa el lloc, etc No mod. Realment no entenc per què VBET ara utilitza grups d'usuaris?
    Així ho van demanar aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co...each-user.html

Entenc que és gran problema per a vostè. Per fer això el més ràpid possible, si us plau, m'acaba de PM les teves dades d'accés a Admin CP i FTP. També si us plau digui exactament que grups d'usuaris que poden afegir aquí i que precisament la tasca de cron (per nom) he de córrer per veure el tema. Vaig a revisar i corregir que en el lloc - això li donarà resultats més ràpids. Jo personalment s'encarregarà d'això i això d'avui si vostè m'envia els detalls amb suficient rapidesa (I estarà disponible per a més de 4-5 hores d'avui, amb una hora de descans ara). Si vostè no desitja compartir les seves dades d'accés, llavors encara tinc que detalla la forma de configurar el nostre fòrum de prova per veure l'efecte.

També una pregunta més per entendre el problema correctament - no s'eliminen els grups d'usuaris (grups d'usuaris per desaparèixer del fòrum) o simplement desapareix del usuari assignació a grups d'usuaris. Així que cal afegir grups d'usuaris o assignar de nou usuari a grups d'usuaris de nou?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Gràcies Michal. PM enviat.

El que veig aconseguir portat per cron és el meu 'Legend' i 'Xtreme' Grups d'Usuaris / files. Jo realment no sé com explicar-ho. Espero que puguin veure en el meu fòrum. Tampoc estic molt segur que cron. No obstant això, cada dia, després d'afegir de forma manual, s'han anat de nou. Així que suposo que ha de ser el cron actualització usertitles i files.

Gràcies per l'ajuda!

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Com he escrit en PM - Vaig revisar totes les tasques cron diari en el seu fòrum i no vaig trobar res. En aquest moment no són capaços de reproduir el problema, pel que no són capaços de treballar-hi. També el que et vaig escriure realment doupt que és qüestió de VBET - vostè té problema que només alguns usuaris perden la seva especial grups d'usuaris i altres grups d'usuaris no perden mateix - si fos una cosa que automàticament el més probable és que a tots els usuaris amb aquest grup d'usuaris . Vaig revisar el codi VBET per a grups d'usuaris una vegada més i no vaig trobar res el que podria causar aquest problema. Així que potser és causat per algunes de les accions realitzades pels usuaris - si us plau parli amb ells un saber es hi ha algun tipus d'acció comuna adoptat.

Poc - No crec que la culpa és de VBET, encara estic disposat a comprovar els detalls quan vostè ens dóna informació sobre com reproduir el problema. Jo doble verificació totes les tasques cron diari en el seu fòrum i no vaig trobar res. Si us plau, ens donen informació més detallada de com reproduir el problema.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Acceptar, per 2 dies, vaig tornar a VBET d'edat. No és un problema en aquests dos dies. Ahir a la nit he actualitzat, i aquest matí he hagut de afegir una vegada més grups d'usuaris addicionals a un mínim de 10 membres. Ha de tenir alguna cosa a veure amb la VBET grups d'usuaris addicionals ara també afegeix. Així que per favor em digui com treure completament d'aquests VBET perquè no puc seguir així. Gràcies.

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •