Iniciat per
MOGmartin
les pàgines encara estan indexats, però que no apareixen per cap de les cerques.
Això no és cert. Acabo d'enviar aquesta consulta a Google:
Code:
wenn ich tat Blog-Posting zu diesem Zeitpunkt eine Sache in meinem Kopf kommen. Was ist Haupt-Unterschied zwischen Autoblog und spamblog
El resultat és una sola i és el seu lloc a la pàgina traduïda per VBET.

Iniciat per
MOGmartin
Els seus 100% NO és un problema temporal GA, I el no traduït (és a dir, normal) pàgines no han perdut volum de cerques.
(Gairebé) 100% del volum de cerques d'anar a les pàgines VBET s'ha aturat.
No em malinterpretar - Estic 100% del seu part aquí, la qüestió és, google no ho és.
Sóc feliç tu com vBET
Això no és sobre que és en quin cantó. Just hem de comprovar qualsevol informació quins poden ser crucials per als nostres usuaris. Especialment si és informació tan important així. Així que just hem de corregir qualsevol declaració quin podria donar impressió falsa de vBET usuaris sobre la seva usabilitat.
És per això que ens vam anar no és veritat que les seves pàgines traduïdes s'eliminen de l'índex. I ara comprovem què no és possible arribar als de la recerca. I en els casos en stand resultats són bons - que significa que les seves pàgines estan indexades i es poden aconseguir mitjançant la recerca.
Tingueu en compte que si el trànsit de pàgines traduïdes és menor que abans que pogués ser bo per a comparar les seves posicions en l'índex de Google, el que és molt important per al trànsit de les cerques. Potser a causa dels canvis Google algunes de les seves pàgines wend en l'índex. Pot ser temporal o per més temps. És difícil de dir.

Iniciat per
MOGmartin
També - Jo no estic dient que el plugin VBET és culpable o trencats - encara funciona molt bé i és un gran plugin. No obstant això, Google ha anunciat que estan tractant a aquestes pàgines generades automàticament, i com a tal no està enviant un volum de cerca.
Vaig a actualitzar el meu blog i que en un parell de dies.
Gràcies per la nota. Per descomptat també hem de veure l'anàlisi d'aquesta informació no és culpa de VBET o no. Això és per assegurar un gran producte per als nostres usuaris i com un dels nostres usuaris, esperem que vostè s'alegra que el tractem de debò i comprovar tot el que també des del costat de VBET possibles errors.
Anem a esperar per la seva actualització.

Iniciat per
MOGmartin
Algunes credencials per a vostè: Im un SEO professional, han estat durant 6 anys, parlo regularment en les conferències - No sóc una persona que està parlant amb "els coneixements a mitges" o una falta de comprensió de com funciona Google.
Mai suggereixen que vostè no sap el que està escrivint. I realment ho sento si es pren aquesta impressió. Tingueu en compte que això no és una discussió privada però la junta pública per la qual cosa ha d'incloure tota la informació essencial, encara que pensem que vostè sap sobre això, perquè és també per a tota la nostra societat. Així que si veus alguna informació òbvia per a vostè, és només perquè ens preocupem per tots els nostres usuaris a comprendre millor aquest tema
Espero que sigui bé per a vostè - si no es pot canviar a una discussió privada amb el personal