Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 2 de 3 FirstPrimer 123 PassatLast
Resultats 11 a 20 de 25

Tema: Automòbils i pàgines enfront de les directrius de contingut de Google

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per norku View Post
    Gràcies Kamil. Crec que és una veritable llàstima que Google no li agrada el contingut generat d'aquesta manera. Crec que haurien de fer una excepció amb els fòrums perquè VBET és una idea fantàstica i fins i tot en el poc temps que hi havia a ple funcionament, vaig veure una millora en les estadístiques del meu. No tot està perdut encara que, per descomptat, perquè la part més intel ligent de VBET - que els parlants de llengües estrangeres poden participar en un fòrum en la seva pròpia llengua - és, per descomptat, segueix aquí.
    Això no és cert que Google no li agrada aquest contingut. Tot això és malentès per la informació falsa que Starbug posat aquí. Si us plau, miri i escolti amb atenció la pel.lícula. Aquí s'han descrit més:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post7873

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per MOGmartin View Post
    Google sembla que han eliminat les pàgines VBET ara: per favor, vegeu la discussió al meu blog.

Jo personalment no crec que aquestes pàgines són spam, tenen un propòsit legítim ...
    Lost in Translation: Google Una cosa actualització 2010.04.06 | SEO Blog de SEOforums.org
    He llegit el teu bloc. Com veig que és una reacció a la informació d'últim dia. Tingueu en compte que al meu entendre, no té a veure amb les traduccions. Sobretot que acabo de comprovar i veig que el fòrum es troba indexada en altres idiomes: lloc:SEO Fòrum + Bloc SEO SEO i Tools@seoforums.org

Així doncs veig que les seves pàgines estan indexades traduït Suposo que només algun problema temporal fins i tot de Google Analytics banda, però definitivament no relacionats amb VBET. Pot descriure el que passa ara?

Membre
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    37

mat - Sóc una gran fan de la seva plug-in, i he fet en el cas de Google que la seva correu no desitjat es tradueixen no automàtic.

Dit això - fer una ullada al meu bloc.

Les pàgines d'automòbils VBET traduïts han estat expulsats de la col.lega índex.

El meu suggeriment: ús d'una API diferent o almenys donar l'opció de. No hi ha manera que Google detecta si ja les pàgines estan Automòbils i si la traducció és prou bo.

Alguns idiomes, com el treball molt bé l'espanyol, alguns NO.

Membre
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    37

Quote Iniciat per vBET View Post
    He llegit el teu bloc. Com veig que és una reacció a la informació d'últim dia. Tingueu en compte que al meu entendre, no té a veure amb les traduccions. Sobretot que acabo de comprovar i veig que el fòrum es troba indexada en altres idiomes: lloc:SEO Fòrum + Bloc SEO SEO i Tools@seoforums.org

Així doncs veig que les seves pàgines estan indexades traduït Suposo que només algun problema temporal fins i tot de Google Analytics banda, però definitivament no relacionats amb VBET. Pot descriure el que passa ara?
    les pàgines encara estan indexats, però que no apareixen per cap de les cerques.

Els seus 100% NO és un problema temporal GA, I el no traduït (és a dir, normal) pàgines no han perdut volum de cerques.

(Gairebé) 100% del volum de cerques d'anar a les pàgines VBET s'ha aturat.

No em malinterpretar - Estic 100% del seu part aquí, la qüestió és, google no ho és.

També - Jo no estic dient que el plugin VBET és culpable o trencats - encara funciona molt bé i és un gran plugin. No obstant això, Google ha anunciat que estan tractant a aquestes pàgines generades automàticament, i com a tal no està enviant un volum de cerca.

Vaig a actualitzar el meu blog i que en un parell de dies.

Algunes credencials per a vostè: Im un SEO professional, han estat durant 6 anys, parlo regularment en les conferències - No sóc una persona que està parlant amb "els coneixements a mitges" o una falta de comprensió de com funciona Google.

Membre
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    37

Aquí les estadístiques de trànsit.

Hilinebuilders @ aquí està el gràfic actualitzat. També s'observa la mateixa ... on Twitpic3

FYI: Jo també tinc llocs d'alimentació per wp-robot en wordpress d'utilitzar el traductor Google API. Ells també han estat afectades, al mateix temps i es perd el 100% del seu trànsit.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    138

Gràcies per la info capítols nous. Em van bloquejar el meu pàgines traduïdes al 30 de març i després va decidir invertir els canvis d'un parell de dies més tard, així que he tingut VBET funcionant normalment altra vegada des de fa una setmana. Acabo de comprovar la meva pàgina de destinació i visites de pàgina i no veig cap disminució significativa en l'activitat dels continguts generats per VBET. Les coses semblen normals, però aquí vaig a monitoritzar les estadístiques i si veig que les pàgines VBET va caure vaig a publicar aquí.

Membre
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    37

Quote Iniciat per norku View Post
    Gràcies per la info capítols nous. Em van bloquejar el meu pàgines traduïdes al 30 de març i després va decidir invertir els canvis d'un parell de dies més tard, així que he tingut VBET funcionant normalment altra vegada des de fa una setmana. Acabo de comprovar la meva pàgina de destinació i visites de pàgina i no veig cap disminució significativa en l'activitat dels continguts generats per VBET. Les coses semblen normals, però aquí vaig a monitoritzar les estadístiques i si veig que les pàgines VBET va caure vaig a publicar aquí.
    No és l'activitat (és a dir, pàgines vistes) que vostè ha de mirar, els seus les pàgines de destinació, és a dir, que el trànsit de Google enviar a aquestes pàgines.

l'activitat és perfecte, el plugin VBET és perfecte, el problema no és google l'enviament de trànsit a les pàgines que crea (que és una gran part del valor del plug-in per a mi)

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    138

Com ja he dit, he comprovat les pàgines de destinació i no veig cap diferència significativa. El meu és un petit fòrum i només he estat usant VBET d'unes setmanes, però els meus resultats no mostren una caiguda en el moment.

Edit: No puc pujar fotos aquí, però estic mirant el gràfic aquí (filtrada com la seva) i mostra un ascens constant. Potser vaig a veure la caiguda en la pròxima actualització, però sens dubte, per ara veig que no van haver problemes.
    Durar editat per norku; 08-04-11 A 17:56.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

mat - Sóc una gran fan de la seva plug-in, i he fet en el cas de Google que la seva correu no desitjat es tradueixen no automàtic.

Dit això - fer una ullada al meu bloc.

Les pàgines d'automòbils VBET traduïts han estat expulsats de la col.lega índex.

El meu suggeriment: ús d'una API diferent o almenys donar l'opció de. No hi ha manera que Google detecta si ja les pàgines estan Automòbils i si la traducció és prou bo.

Alguns idiomes, com el treball molt bé l'espanyol, alguns NO.
    Tal com ho va escriure Leo teu bloc ja I et vaig escriure que veig les vostres pàgines traduïdes per vBET va indexar dins googe. Veges tu mateix - just escriure dins google consulta:
    Code:
    site:http://seoforums.org/de/
    Així que aquells que no són expulsat de l'índex, o potser no entenc el que vols dir ...

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

les pàgines encara estan indexats, però que no apareixen per cap de les cerques.
    Això no és cert. Acabo d'enviar aquesta consulta a Google:
    Code:
    wenn ich tat Blog-Posting zu diesem Zeitpunkt eine Sache in meinem Kopf kommen. Was ist Haupt-Unterschied zwischen Autoblog und spamblog
    El resultat és una sola i és el seu lloc a la pàgina traduïda per VBET.

Els seus 100% NO és un problema temporal GA, I el no traduït (és a dir, normal) pàgines no han perdut volum de cerques.

(Gairebé) 100% del volum de cerques d'anar a les pàgines VBET s'ha aturat.

No em malinterpretar - Estic 100% del seu part aquí, la qüestió és, google no ho és.
    Sóc feliç tu com vBET Això no és sobre que és en quin cantó. Just hem de comprovar qualsevol informació quins poden ser crucials per als nostres usuaris. Especialment si és informació tan important així. Així que just hem de corregir qualsevol declaració quin podria donar impressió falsa de vBET usuaris sobre la seva usabilitat.

És per això que ens vam anar no és veritat que les seves pàgines traduïdes s'eliminen de l'índex. I ara comprovem què no és possible arribar als de la recerca. I en els casos en stand resultats són bons - que significa que les seves pàgines estan indexades i es poden aconseguir mitjançant la recerca.

Tingueu en compte que si el trànsit de pàgines traduïdes és menor que abans que pogués ser bo per a comparar les seves posicions en l'índex de Google, el que és molt important per al trànsit de les cerques. Potser a causa dels canvis Google algunes de les seves pàgines wend en l'índex. Pot ser temporal o per més temps. És difícil de dir.

També - Jo no estic dient que el plugin VBET és culpable o trencats - encara funciona molt bé i és un gran plugin. No obstant això, Google ha anunciat que estan tractant a aquestes pàgines generades automàticament, i com a tal no està enviant un volum de cerca.

Vaig a actualitzar el meu blog i que en un parell de dies.
    Gràcies per la nota. Per descomptat també hem de veure l'anàlisi d'aquesta informació no és culpa de VBET o no. Això és per assegurar un gran producte per als nostres usuaris i com un dels nostres usuaris, esperem que vostè s'alegra que el tractem de debò i comprovar tot el que també des del costat de VBET possibles errors.

Anem a esperar per la seva actualització.

Algunes credencials per a vostè: Im un SEO professional, han estat durant 6 anys, parlo regularment en les conferències - No sóc una persona que està parlant amb "els coneixements a mitges" o una falta de comprensió de com funciona Google.
    Mai suggereixen que vostè no sap el que està escrivint. I realment ho sento si es pren aquesta impressió. Tingueu en compte que això no és una discussió privada però la junta pública per la qual cosa ha d'incloure tota la informació essencial, encara que pensem que vostè sap sobre això, perquè és també per a tota la nostra societat. Així que si veus alguna informació òbvia per a vostè, és només perquè ens preocupem per tots els nostres usuaris a comprendre millor aquest tema Espero que sigui bé per a vostè - si no es pot canviar a una discussió privada amb el personal

Pàgina 2 de 3 FirstPrimer 123 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •