PDA

Veure la Versió Completa: Botó!

Taurus
29-07-10, 15:20
Hola, jo faig servir les imatges de botons en un dels meus estils per tots els meus enllaços a la barra de navegació. Com puc fer el "traductor" link (El vincle amb la bandera desplegable) en un botó? Gràcies!

vBET
30-07-10, 12:37
Si us plau, comproveu com en el seu estil de treball són altres menús desplegables, i després adoptar el codi de la funció en vbet_global_start / inclides / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php per generar un codi similar. El codi que genera el menú desplegable s'inclou dins d'aquesta clàusula, si:

if (!VBET_IS_ACTUAL_IGNORED && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_translationsDropdownMenu_position']) {

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1